Przetargi.pl
Zakup żywności dla DPS Jeziorany

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-320 Jeziorany, ul. Kajki 49
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 7181 664 , fax. 0-89 7181 664
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Kajki 49 49
    11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 7181 664, fax. 0-89 7181 664
    REGON: 51092780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjeziorany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup żywności dla DPS Jeziorany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup żywności dla DPS Jeziorany w podziale na 9 części 1. Część I - Artykuły spozywcze 2. Część II - Drób 3. Część III - Jaja 4. Część IV - Mrożonki 5. Część V - Mięso wędliny 6. Część VI - Ryby i konserwy rybne 7. Część VII - Nabiał 8 Część VIII -Pieczywo 9. Część IX - Warzywa i owoce Dopuszcza się składanie ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 010000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadaja uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą art.24 ust 4 ustawy. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia , zamawiający wymaga , by oferowany przedmiot był dopuszczony do obrotu. Zamawiający wymaga także, by oferowany przedmiot zamówienia spełnił minimalne parametry techniczne. 4 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z tych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ogólny Oferty ( części zamówienia) 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.1. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości; 2.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 2.2.- w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie oraz jej podpisem. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) załącznik nr

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach