Przetargi.pl
Usługa - wywóz odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5421564 , fax. 089 5421575
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn
    ul. Kasprowicza 1 1
    10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5421564, fax. 089 5421575
    REGON: 01126394600978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa - wywóz odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: usługa wywozu odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) -90.51.32.00-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich; 90513100-7 - usługa wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych. 3. Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 pochodzących z lokali mieszkalnych, użytkowych i internatów stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w pojemnikach do tego przeznaczonych; 2) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia (miejsc utylizacji, składowania ) odpadów o kodzie 20 03 07 (wielkogabarytowe) pochodzących z lokali mieszkalnych, użytkowych i internatów stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych luzem w osłonach/altanach śmietnikowych oraz w bezpośrednim sąsiedztwie (do 2 m) osłon/altan wskazanych przez Zamawiającego; 3) nieodpłatne wyposażenie i dostarczenie na posesje kontenerów i pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych; 4) odstawienie opróżnionych pojemników i kontenerów na miejsce ich lokalizacji; 5) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika lub kontenera; 6) wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika lub kontenera; 7) utrzymanie pojemników na odpady w stanie czystości, dobrym stanie technicznym oraz ich okresowego dezynfekowania ze zwiększoną częstotliwością w okresie letnim oraz każdorazowo po stwierdzeniu takiej konieczności. 4. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.). 5. Zamawiający przewiduje wywóz odpadów wielkogabarytowych w skali roku w ilości 60 m? (5 m? x 12 miesięcy) na każde zadanie, jednocześnie zastrzega sobie prawo do zamówienia odbioru i wywozu mniejszej lub zerowej ilości odpadów wielkogabarytowych. 6. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania: zadanie nr 1 - Olsztyn (Leśna 1); zadanie nr 2 - Olsztyn; zadanie nr 3 - Szczytno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1) posiadają aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art.7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 3. Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców wspólnie składających ofertę, zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań podobnych, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również potencjału ekonomicznego i technicznego mogą spełniać tylko niektórzy z nich, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie były spełnione. 4. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale VI, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa zezwolenie potwierdzające jego uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów. 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach