Przetargi.pl
Zakup zestawów obiadowych oraz ich dostarczanie do placówek MOPS w Bełchatowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6350195 , fax. 044 6350195
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie
    ul. Dąbrowskiego 2 2
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6350195, fax. 044 6350195
    REGON: 00470071100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/4dmethod/wwwSJOStart2/12550/%23%23292771383.0
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zestawów obiadowych oraz ich dostarczanie do placówek MOPS w Bełchatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania oraz dostarczenia w termosach i opakowaniach jednorazowych do placówek MOPS zestawów obiadowych dla klientów pomocy społecznej. Do poszczególnych placówek MOPS posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. Wykonawca będzie obowiązany do dostarczenia do placówek MOPS wraz z posiłkami próbek żywności (każdej składowej części dostarczonych potraw). Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych z placówek MOPS, tj. ich odbioru, transportu i unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany załączyć wymagane dokumenty, zgodnie z punktem 5 SIWZ. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (warunki szczegółowe, określone w punkcie 4.1.1 SIWZ), 2) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie iż posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunki szczegółowe, określone w punkcie 4.1.2 SIWZ), 3) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunki szczegółowe, określone w punkcie 4.1.3 SIWZ), 4) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy (warunki szczegółowe, określone w punkcie 4.1.4 SIWZ), 5) oświadczenie o przestrzeganiu wszystkich norm w zakresie przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych. 6) w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/4dmethod/wwwSJOStart2/12550/%23%23292771383.0
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach