Przetargi.pl
Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pn. „„Dobry start” – poprawa jakości wychowania przedszkolnego w Gminie Cekcyn”

GMINA CEKCYN ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 3347550 , fax. (052) 3347580
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CEKCYN
    ul. Szkolna 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 3347550, fax. (052) 3347580
    REGON: 092351104
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pn. „„Dobry start” – poprawa jakości wychowania przedszkolnego w Gminie Cekcyn”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu „„Dobry start – poprawa jakości wychowania przedszkolnego w Gminie Cekcyn”. 2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.1 Wychowanie przedszkolne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia, na które składają się między innymi: a) pomoce dydaktyczne do sali logopedycznej; b) pomoce do zajęć ruchowych; c) pomoce do zabaw muzyczno – rytmicznych, d) zabawki. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 5. Oferowane wyposażenie musi być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym zawartym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Jeżeli w jakikolwiek sposób z opisu przedmiotu zamówienia wynika nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, itp. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów/innego sposobu wykonania niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających wymagania opisane przez Zamawiającego o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wyposażenia określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które będą ten fakt potwierdzały. 8. Zamawiający wskazuje, iż zakupione w ramach niniejszego postępowania towary będą użytkowane przez osoby niepełnoletnie. Zamawiający wymaga, aby oferowane towary były wykonane z materiałów możliwych do zastosowania w przedszkolach. Wszystkie dostarczone przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz posiadać niezbędne certyfikaty zgodności potwierdzające spełnianie wymagań dot. bezpieczeństwa. 9. Wyposażenie dostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego tj. do siedziby Przedszkola Gminnego w Cekcynie, ul. Szkolna 41, 89 – 511 Cekcyn, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych do w/w obiektu oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego wyposażenia, sporządzonej w języku polskim, w tym m. in. instrukcji użytkowania, certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 11. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i ubezpieczenie towarów od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 12. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone zabawki i pomoce dydaktyczne na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach