Przetargi.pl
Dostosowanie siedziby Centrum Kultury Zamek w Nowem oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Nowem dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z zakupem wyposażenia związanego z prowadzeniem działalności kulturalnej i edukacyjnej- Etap II

Gmina Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
    Pl. Św. Rocha 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
    REGON: 92351038000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminanowe.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie siedziby Centrum Kultury Zamek w Nowem oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Nowem dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z zakupem wyposażenia związanego z prowadzeniem działalności kulturalnej i edukacyjnej- Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia dla zadania pn.: „Dostosowanie siedziby Centrum Kultury Zamek w Nowem oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Nowem dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z zakupem wyposażenia związanego z prowadzeniem działalności kulturalnej i edukacyjnej- Etap II” polegające na dostawie, rozmieszczeniu i montażu wyposażenia takiego jak: flety podłużne, krzesła konferencyjne, fortepian, instrumenty typu keybord, okotarowanie, regały, lady biblioteczne, nadstawki do lady bibliotecznej, krzesła tapicerskie, scena modułowa wraz z oświetleniem, system wystawienniczy w budynku Zamku przy Placu Zamkowym 3 w Nowem. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku 1 do SWIZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ustawy PZP dokonał podziału zamówienia na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń co do możliwości składania ofert na poszczególne części zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 3. Wyróżnia się następujące części zamówienia: 1) Część I pn. Flety podłużne a) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne, - 37310000-4 Instrumenty muzyczne, - 37314000-2 Instrumenty dęte - 37314320-1 Flety, b) Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę konsort renesansowych fletów prostych w stroju 440 Hz, w skład którego wchodzą flety następujących wielkości: 1 flet sopranowy in c, 1 flet altowy in g, 1 flet altowy in f, 2 flety tenorowe in c, 1 flet basowy in f. Instrumenty przeznaczone do profesjonalnego odtwarzania muzyki dawnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, a dodatkowy sposób realizacji zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ- Wzór umowy, - Miejsce dostawy: wskazane przez Zamawiającego w budynku Centrum Kultury „Zamek” Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe, - Wykonawca, musi zapoznać się z całą treścią SIWZ, a w szczególności z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Zwracamy uwagę, że podstawowym dokumentem do oszacowania zakresu i kosztów dostaw dla przedmiotowej części zamówienia jest załącznik nr 1 do SWIZ; 2) Część II pn. Krzesła a) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 39153000-9 Meble konferencyjne, - 39112000-0 Krzesła, - 39112100-1 Krzesła stołowe, b) Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 200 sztuk drewnianych krzeseł konferencyjnych z podłokietnikami oraz 15 sztuk drewnianych krzeseł tapicerowanych bez podłokietników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, a dodatkowy sposób realizacji zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ- Wzór umowy, - Miejsce dostawy: 200 szt.- sala widowiskowa (1 poziom budynku) w budynku Centrum Kultury „Zamek” Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe (wejście poprzez klatkę schodową), 15 szt. - Gminna Biblioteka Publiczna (1 poziom budynku) Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe (wejście poprzez klatkę schodową); 3) Część III pn. Fortepian i instrumenty typu keybord a) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne, - 37310000-4 Instrumenty muzyczne, - 37311000-1 Instrumenty klawiszowe, b) Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 fortepianu akustycznego, ławy do fortepianu i kompatybilnego pokrowca na fortepian oraz 3 instrumentów typu keybord wraz z pokrowcami i statywami krzyżakowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, a dodatkowy sposób realizacji zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ- Wzór umowy, - Miejsce dostawy: scena sali widowiskowej (1 poziom budynku) w budynku Centrum Kultury „Zamek” Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe. Wejście do Sali widowiskowej poprzez klatkę schodową; 4) Część IV pn. Okotarowanie a) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 5421143-8 Instalowanie zasłon, b) Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż kompletu okotarowania na potrzeby sali widowiskowej Centrum Kultury Zamek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, a dodatkowy sposób realizacji zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ- Wzór umowy, - Miejsce dostawy: sala widowiskowa (1 poziom budynku) w budynku Centrum Kultury „Zamek” Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe (wejście poprzez klatkę schodową); 5) Część V pn. Meble biblioteczne a) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 39154100-7 Szafki wystawowe, - 39141100-3 Regały, - 39155100-4 Wyposażenie bibliotek, - 39155000-3 Meble biblioteczne b) Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozmieszczenie i montaż regałów podwójnych, regałów pojedynczych, lad bibliotecznych i nadstawek do lad bibliotecznych. Zamontowane meble nie powinny uginać się i chwiać. Wykonawca zobowiązany jest do montażu, który zapewni meblom stabilność. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, a dodatkowy sposób realizacji zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ- Wzór umowy, - Miejsce dostawy: Gminna Biblioteka Publiczna (1 i 2 poziom budynku) Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe (wejście poprzez klatkę schodową); 6) Część VI pn. Scena modułowa wraz z rampą oświetleniową a) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne, - 31527000-6 Reflektory punktowe, - 31527270-9 Platformy oświetleniowe, - 44212320-8 Konstrukcje różne, b) Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż sceny modułowej, rampy oświetleniowej wraz z zestawem oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, a dodatkowy sposób realizacji zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ- Wzór umowy, - Miejsce dostawy: wskazane przez Zamawiającego w budynku Centrum Kultury „Zamek” Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe, 7) Część VII pn. System wystawienniczy a) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 39154000-6 Sprzęt wystawowy, - 39133000-3 Zestawy wystawowe, b) Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozmieszczenie i montaż systemu wystawienniczego wewnętrznego na balkonie sali widowiskowej Centrum Kultury Zamek oraz systemu wystawienniczego zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, a dodatkowy sposób realizacji zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ- Wzór umowy, - Miejsce dostawy: -- system wystawienniczy zewnętrzny: wskazane przez Zamawiającego w budynku Centrum Kultury „Zamek” Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe, -- system wystawienniczy wewnętrzny: balkon sali widowiskowej (2 poziom budynku) w budynku Centrum Kultury „Zamek” Plac Zamkowy 3 86-170 Nowe (wejście poprzez klatkę schodową).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ND
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią odpowiednio Załącznik Nr 2 i 3. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia zamieszczał informację o Podwykonawcach w Załącznikach nr 2 i 3. Informacje o części zamówienia jaką zamierza powierzyć Podwykonawcom, Wykonawca zawiera w ofercie zgodnie z Rozdziałem 5 SIWZ (zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 7. Wykonawca oraz Wykonawcy występujący wspólnie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4). 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy. 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ; 3) Wypełniony załącznik nr 9a-g (stosownie do części zamówienia na jaką Wykonawca składa ofertę), który posłuży Zamawiającemu dla/do celów porównawczych; 4) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, chyba że takie umocowanie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach