Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
- Data zamieszczenia: 2017-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)”- w dwóch częściach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj.: Część 1: Licencja Microsoft Windows Server Datacenter 2016 MOLP GOV dla klastra VmWare składające się z 3 hipervisorów: 1 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core ); 2 hipervisor – 2 procesory, każdy po 4 rdzenie (16 lic. core); 3 hipervisor – 2 procesory, każdy po 6 rdzenie (16 lic. core) – 1 kpl Część 2: 1. Komputer biurkowy RAM 4 GB – 1 szt 2. Komputer biurkowy RAM 8 GB – 3 szt 3. Komputer przenośny 15,6” - 9 szt 4. Tablet- 1 szt. 5. Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: dla części 1- 1.500,00 PLN (tysiąc pięćset złotych); dla części 2- 1.000,00 PLN (tysiąc złotych). Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie wpłacającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 6) wykaz - wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, wykonanych co najmniej 2 zamówienia – dla części nr 2- związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy 7) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z oświadczeniem – zgodą Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 10) wymagane certyfikaty oraz deklaracje i oświadczenia producentów - wg pkt III. ppkt 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tabele - „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, na żądanie Zamawiającego, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie dla danej części.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-15 - Zakup i dostawa komputerów przenośnych , oprogramowania i biblioteki Taśmowej na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-12 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat dla dwóch jednostek organizacyjnych Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa laptopów dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Politechniki Wrocławskiej – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-09-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-09-25 - Notebooki dla pracowników DSDiK
Dodano: 2023-05-26 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-03-27 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15