Przetargi.pl
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi, w tym: 1.1. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach zadania: „Budowa Miejskiego Centrum Usług Wspólnych i Przetwarzania Danych”. 1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi. 1.3. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Przestrzeń Gminna – Lokalna Wartość”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi, w tym: 1.1. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach zadania: „Budowa Miejskiego Centrum Usług Wspólnych i Przetwarzania Danych”. 1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi. 1.3. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Przestrzeń Gminna – Lokalna Wartość”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ad. 1.1. 1) macierz 12 kieszeniowa kompatybilna z mechanizmami Active Backup Synology-1 szt., 2) Dysk 6 TB-13szt., Ad. 1.2. 1) Komputer biurkowy 8 GB RAM-9 szt., 2) Komputer biurkowy 64 GB RAM-1 szt., 3) Monitor-4szt., 4) Drukarka 2 szt., 5) Tablet-1szt., 6) Macierz 12 kieszeniowa-2szt., 7) Macierz 8 kieszeniowa-2 szst., 8) Dysk 6 TB-44szt., 9) Wkładka światłowodowa do macierzy z 12 kieszeniami-8 szt., 10) Wkładka światłowodowa do macierzy z 8 kieszeniami-8szt., 11) Wkładka światłowodowa 10Gb/s 10km 1310nm Single Mode SFP+ LC Duplex (do karty sieciowej oferowanej do macierzy Qnap TS-EC1279U-RP)-8szt., 12) Wkładka światłowodowa 10Gb/s 10km 1310nm Single Mode SFP+ LC Duplex (do karty sieciowej oferowanej do macierzy Qnap TS-EC1270U-RP -8szt., 13) Karta sieciowa 2 x 10GbE SFP+ (kompatybilna z TS-1270U-RP)-2szt., 14) Karta sieciowa 2 x 10GbE SFP+ (kompatybilna z TS-EC1279U-RP)-2szt., 15) MS Office 2019 Home & Business 32-bit/x64 Polish-5szt., Ad. 1.3. 1) Projektor-1szt., 2) Notebook-1szt., 3) Stojak do telewizora-1szt., 4) Telewizor-1szt., 5) MS Office 2019 Home & Business 32-bit/x64 Polish -1szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 3.000,- PLN – trzy tysiące złotych 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz. 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. 8) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. nie mniej niż 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto – każde wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane - wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu i licencji - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 7 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 13) w terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pokój nr 26, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, – wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach