Gminny Ośrodek Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 83-250 Skarszewy, ul. Dworcowa 27/1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5882537, 5882962 , fax. 058 5882537
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół i Przedszkoli
ul. Dworcowa 27/1 27/1
83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
tel. 058 5882537, 5882962, fax. 058 5882537
REGON: 19088329400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą oleju opałowego dla placówek oświatowych gminy Skarszewy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup z dostawą oleju opałowego dla placówek oświatowych gminy Skarszewy: ZSP Pogódki, ZSP Godziszewo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 1, 2 niniejszego rozdziału. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania elektronicznych kopii powyższych dokumentów muszą one być opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku konsorcjum dokument wymieniony w rozdziale VII ust. 1 pkt 2 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszej rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w pkt 1a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Smętowo Graniczne i Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Skarszewy oraz jednostek organizacyjnych gminy Skarszewy w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej
Dodano: 2015-11-30 - CTM/BZ/ZZ/128/15.dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62 oraz Gdańsk, ul. Matejki 6
Dodano: 2015-11-19 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY SIERAKOWICE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SIERAKOWICE W OKRESIE od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-11-18 - Świadczenie dystrybucji energii elektrycznej oraz jej sprzedaż dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2015-11-10 - CTM/BZ/ZZ/108/15. dostawa energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY CZARNA WODA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY CZARNA WODA W OKRESIE od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-10-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Skarszewach oraz Wspólnot Mieszkaniowych
Dodano: 2014-12-05