Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 77-330 Czarne, ul. Leśna 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 8333740, 8342539,8343461 , fax. 0-59 8333740
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
ul. Leśna 2 2
77-330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 0-59 8333740, 8342539,8343461, fax. 0-59 8333740
REGON: 22030866700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy granulatu paliwowego (pelety) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy granulatu paliwowego tzw pelety w ilości 160 ton / w workach po 15 kg. Dostawy w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego, a termin płatności w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury. 1. Parametry granulatu paliwowego: pelet wykonany z cząstek drzewnych bez syntetycznych lepiszczy i dodatków 2. Kaloryczność min. 18 MJ/kg 3. Wilgotność max 8% 4. Zawartość popiołu do 0,6% 5. Gęstość minimalna 1,1 kg/dm3 Miejsce realizacji zamówienia: kotłownia szkoły w Czarnem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Dokumenty dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ): 1.1 Oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego 1.2 Oświadczenie, Wykonawcy, że dostarczy przedmiot zamówienia odpowiada wymogom określonym w Polskich Normach. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl zakładka jedn. org. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opału w postaci biomasy drzewnej do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach na okres zimowy 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa pelletu opałowego do Technikum im.gen.Józefa Hallera w Owidzu
Dodano: 2015-11-27 - ZAKUP I DOSTAWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE GRANULATU DRZEWNEGO - PELET - NA OKRES 15 MIESIĘCY. DOSTAWY SUKCESYWNE OD MIESIĄCA GRUDNIA 2015 R
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Urzędu Gminy Kaliska
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa opału w postaci biomasy drzewnej do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach na okres zimowy 2015/2016
Dodano: 2015-06-15 - ZAKUP I DOSTAWA DLA ZESPOŁU SZKÓŁ W SZTUTOWIE PALIWA DRZEWNEGO- PELETU W ILOŚCI 160 TON NA OKRES 11 M-CY - DOSTAWY SUKCESYWNE OD M-CA LUTEGO 2015 R.
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa paliwa drzewnego - peletu do kotłowni Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu
Dodano: 2014-11-13 - dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Urzędu Gminy Kaliska
Dodano: 2014-09-03 - ZAKUP I DOSTAWA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE GRANULATU DRZEWNEGO -PELET W ILOŚCI 220- TON -NA OKRES 12 M-CY. DOSTAWY SUKCESYWNE OD MIESIĄCA WRZEŚNIA 2014 R.
Dodano: 2014-07-28 - dostawa opału w postaci biomasy drzewnej do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Kaliskach na okres zimowy 2014/2015
Dodano: 2014-06-11