Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Królewiecka 55 55
14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
REGON: 17081813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą na plac Zamawiającego zamiatarki hydraulicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej zamiatarki hydraulicznej i dostarczenie jej na plac Zamawiającego. 2. Parametry zamiatarki hydraulicznej: Zamiatarka hydrauliczna służąca do zamiatania i czyszczenia wszelkiego rodzaju dróg i ulic pokrytych asfaltem spełniająca aktualnie obowiązujące wymagania z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ruchu drogowego. Wymagania techniczne: a) Pojemność zbiornika na śmieci - 2000 l, b) Wysokość wysypywania śmieci - min. 2000 mm, c) Wydajność robocza (średnia) - 24000 m2/h, d) Min. szerokość zamiatania - 1800 mm, e) Pojemność zbiornika na wodę - 500 l, 3. Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: a) Dostarczona fabrycznie nowa zamiatarka musi być sprawna technicznie i gotowa do eksploatacji. Na okoliczność tą spisany zostanie protokół przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. b) W dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wszystkie dokumenty do użytkowania zamiatarki: instrukcję obsługi w języku polskim, dokumenty gwarancyjne, katalog części zamiennych w języku polskim, deklarację zgodności WE. c) Wykonawca na dostarczoną zamiatarkę udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokółu przekazania. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przystąpić do usunięcia ewentualnych awarii dostarczonego sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP. 2. Wydany nie później niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 - zastępuję się je dokumentem zawierającym aktualne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zaakceptowane istotne warunki umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną