Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Barciany, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie

Starostwo Powiatowe w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7517500 , fax. 089 7512401
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
    Plac Grunwaldzki 1 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7517500, fax. 089 7512401
    REGON: 51075027800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Barciany, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: w ramach prac należy zmodernizować ewidencję gruntów i budynków na obszarze jednostki ewidencyjnej Barciany, powiat kętrzyński, województwo warmińsko-mazurskie. Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków został opracowany przez Starostę Kętrzyńskiego i uzgodniony przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie. 2. Warunki techniczne i rzeczowy zakres zamówienia, przedstawia załącznik nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; ? złożenie stosownego oświadczenia 2. W zakresie posiadania uprawnienia niezbędnego do wykonywania określonego w specyfikacji zamówienia: - posiadanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadanie minimum dwóch pracowników z uprawnieniami GUGiK w zakresie -rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych-, zatrudnionych w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat zamówienia o identycznym charakterze, - posiadanie referencji zleceniodawców, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadanie w pełni sprawnego sprzętu w postaci komputerów i oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia (na żądanie zamawiającego należy dostarczyć licencje oprogramowania). 4. W zakresie potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - złożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł, - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub posiadanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Pisemna oferta zgodna z SIWZ wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania oferty na dwa zadania należy wypełnić odrębne formularze dla każdej części zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: a) Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem należnych podatków, b) ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne, * za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione przez dany organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz pracowników oferenta z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień geodezyjnych - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac o identycznym charakterze - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 8. Referencje od poprzednich kontrahentów oferenta, potwierdzające, że prace wyszczególnione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje stanowią integralną część załącznika nr 6). 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia (wartość minimalna ubezpieczenia 50.000,00 zł). 10. Podstawowe informacje o Wykonawcy wraz z informacją o podwykonawcach na druku stanowiącym załącznik do SIWZ (wg załącznika nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach