Przetargi.pl
Zakup z dostawą materiałów drogowych dla potrzeb MPGKiM ZB

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Akademicka 22 22
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą materiałów drogowych dla potrzeb MPGKiM ZB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych dla potrzeb Zamawiającego: a) Piasek o uziarnieniu 0 - 2,0 mm w ilości 1000 m3. Spełniający wymagania normy PE-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych a drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. b) Pospółka w ilości 3000 m3. c) Kruszywo naturalne sortowane 0 - 31,5 mm w ilości 500 m3. Spełniające wymagania PN-S-06102:1997 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie d) Kruszywo łamane (gruzobeton) 0 - 31,5 mm w ilości 1500 m3. Kruszywo łamane (gruzobeton) powinno pochodzić z przeróbki betonu. Kruszywo powinno być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popiół itp.), materiałów odpadowych (cegły, szkło itp.) oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, druty itp.) e) Kruszywo łamane (naturalne) 0 -31,5 mm w ilości 700 Mg. Spełniające wymagania PN-S-06102:1997 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz podać nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby wykonawca będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp. 4. Wymagania ogólne związane z realizacją zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały własnym transportem do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Łomży, ul. Akademicka 22 lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Łomża oraz dokonać rozładunku, b) W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbek z dostarczonych materiałów i zlecenia badań kontrolnych niezależnemu laboratorium w celu stwierdzenia ich jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Jeśli badania wykażą, że dostarczone materiały są złej jakości, Wykonawca zostanie obciążany kosztami badań i na własny koszt dokona wymiany wadliwej partii materiałów. c) Materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, w terminie 12 miesięcy począwszy od dnia podpisania umowy (min. ilość partii 5 Mg lub 3 m3), d) Ilość i termin dostaw każdej partii materiałów wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłaszanych telefonicznie lub faksem. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację umowy. e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały najpóźniej w ciągu 48 h od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego (termin realizacji dostawy częściowej), f) Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego do określonej partii dostarczonych materiałów wyniki badań laboratoryjnych, g) Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia - zmniejszenia ilości zamawianych materiałów drogowych, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z poszczególnych rodzajów materiałów drogowych, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia (dostawy częściowej)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach