Przetargi.pl
Zakup z dostawą i uruchomieniem w Teatrze Wielkim w Łodzi systemu profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych wraz z osprzętem

Teatr Wielki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-249 Łódź, Plac Dąbrowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6339960 , fax. 042 6319552
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 1 1
    90-249 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6339960, fax. 042 6319552
    REGON: 00027919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-wielki.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą i uruchomieniem w Teatrze Wielkim w Łodzi systemu profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą i uruchomieniem w Teatrze Wielkim w Łodzi systemu profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych wraz z osprzętem , - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w treści załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323410005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych PZP i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 zawarte jest w treści oświadczeń w formularzu oferty.W świetle art. 22 ust. 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, w tym w szczególności: 2.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ostatnich trzech latach dokonał co najmniej jednej dostawy o podobnym profilu oraz, że ta dostawa została wykonana należycie. 2.2.Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesięcy gwarancji. 2.4.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego systemu profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych wraz z osprzętem , z czasem reakcji, najpóźniej w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.5.odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, przy czym koszty transportu poniesie Wykonawca. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty. Warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis lub jego kopia z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,określonych w art. 22 ust. 1 u.Pzp. WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, - w brzmieniu po zmianach opublikowanych w Dz. Ustaw z 2008r Nr 188 pozycja 1155 z późniejszymi zmianami; Dokumenty sporządzone są w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Uwaga Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym wykonawca (jako jedna osoba lub łącznie dwie osoby) poświadcza za zgodność z oryginałem kopie dokumentów załączanych do oferty składając podpis i datę dokonania poświadczenia. Złożenie podpisu skróconego ( tzw. parafy, często niemożliwej do zidentyfikowania ) jest dopuszczalne tylko wraz z pieczątką imienną wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-wielki.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach