Przetargi.pl
Zakup z dostawą do Apteki wkładów wymiennych do automatycznego, dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu wyposażonego w ogrzewacze kontrastu STELLANT CT D na potrzeby SPZOZ w Wieluniu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą do Apteki wkładów wymiennych do automatycznego, dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu wyposażonego w ogrzewacze kontrastu STELLANT CT D na potrzeby SPZOZ w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów wymiennych do automatycznego, dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu wyposażonego w ogrzewacze kontrastu STELLANT CT D: a) jednorazowy, sterylny zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Stellant CT D, - 900 kompletów, na które składają się dwa oddzielnie pakowane zestawy: Zestaw A: 1 x wkład o pojemności 200ml; 1 x łącznik niskociśnieniowy o długości 150cm, z jedną zastawką antyzwrotną, z trójnikiem Y, gdzie długość ramion trójnika Y jest odpowiednio: dla odgałęzienia po stronie kontrastu 10cm i dla odgałęzienia po stronie roztworu NaCl-25cm, złącze szybkiego napełniania typu J; Zestaw B: 1 x wkład o pojemności 200ml; 1x ostrze typu spike; 1x złącze szybkiego napełniania typu J; b) łącznik niskociśnieniowy - 400 sztuk, o długości 150cm z trójnikiem Y i jednym zaworkiem zwrotnym o wytrzymałości do 350 PSI; c) łącznik niskociśnieniowy - 100 sztuk, o długości 150cm o wytrzymałości do 350 PSI. 2. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP oraz własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w w/w postępowaniu są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. 3. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenie do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty : deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE ( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r, Dz. U. z 2010 nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami), a także wydanymi na podstawie niniejszej ustawy Rozporządzeniami wykonawczymi: a) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), b) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), c) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, Nr 186, poz. 1252). 5.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia będzie inny niż opisany w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiada on wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy. 6. Podane w załączniku parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 7. Wymaga się nieodpłatnego dostarczenia próbek oferowanego asortymentu w ilości po 1 szt. do każdej pozycji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach