Przetargi.pl
Zakup z dostawą 1 szt. karetki – ambulansu transportowego /drogowego dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi wraz z wyposażeniem

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91229 Łódź, ul. Aleksandrowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159
    91229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą 1 szt. karetki – ambulansu transportowego /drogowego dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawa 1 sztuki karetki/ambulansu transportowego-drogowego , min. 3 miejsc siedzących z możliwością przewozu osoby na noszach, na fotelu kardiologicznym, fabrycznie nowym (nie używany), co najmniej 2016 r produkcji, spełniających warunki techniczne określone szczegółowo w SIWZ i w załączniku nr 3 do SIWZ - w stosunku do pojazdu bazowego i podstawowego wyposażenia samochodu. Zamawiający wymaga wraz z dostawą 1 szt. karetki-ambulansu transportowego/drogowego również dostawę 1 szt. noszy transportowych oraz 1 szt. fotela kardiologicznego – kompatybilnych z karetką-ambulansem. 2.Szczegółowy opis zamówienia oraz wymogi określa załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Termin płatności faktury - do 30 dni kalendarzowych od dnia skutecznego doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z wraz z prawidłowo sporządzonym zestawieniem zrealizowanych zleceń w danym miesiącu 4.Wykonawca na własne ryzyko i koszt własny musi dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 5.Karetka/Ambulans transportowy/drogowy wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy (wyprodukowany co najmniej w 2016r.), gotowe do użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 6.Po dostarczeniu ambulansu transportowego Wykonawca z wszelkimi wymaganymi dokumentami zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji w/w pojazdów. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, 7.Minimalny okres gwarancji: • min. 24 miesiące na pojazd, • min. 24 miesiące na lakier, • min. 72 miesiące na perforację blach nadwozia • min. 24 miesiące na zabudowę. 8.Wymagane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów na terenie RP jako samochód „specjalny sanitarny”. Wykonawca wraz z dostawą ambulansu dostarczy wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji samochodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków( sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów winni spełniać ci członkowie konsorcjum, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenia : -aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp ( sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ) - Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust 1 ustawy Pzp ( sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wstępne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia . ( jeżeli dotyczy). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. 3.1- 3.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, z wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione w terminie jak wyżej. 2.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3.Zawartość oferty: 3.1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy „Formularz cenowo- ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego- załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Specyfikacja techniczna oferowanej karetki/ambulansu transportowego- drogowego według wzoru stanowiącego- załącznik nr 3 do SIWZ 3.3. Formularz gwarancji i organizacji serwisu oferowanej karetki/ambulansu transportowego- drogowego według wzoru stanowiącego- załącznik nr 6 do SIWZ. 3.4. Wzór zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( załącznik nr 7 / do SIWZ ( jeśli dotyczy) 3.5. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 4.Druk OFERTY winien być podpisany przez osoby upoważnione, wymienione w rejestrze handlowym Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/ wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie) 5. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1) Spółki cywilne przestawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 2) W przypadku składania oferty przez Oddział Przedsiębiorcy Zagranicznego: Oddział Przedsiębiorcy Zagranicznego nie posiada osobowości prawnej, ani nawet zdolności prawnej, w związku z tym nie może być uznany za podmiot praw i obowiązków, a więc na podstawie art. 2 pkt. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie może być uznany za wykonawcę, który może ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Dlatego też wszelkie niezbędne dokumenty przedstawiane przez oddział PZ, których przedstawienia wymaga Zamawiający na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, powinny dotyczyć Przedsiębiorcy Zagranicznego jako potencjalnego wykonawcy. Należy z całą stanowczością podkreślić, że Przedsiębiorca Zagraniczny może działać poprzez swój oddział i tak pojmowane działanie od początku do końca jest traktowane jako działanie samego Przedsiębiorcy, a nie oddziału, który stanowi jedynie wyodrębnioną samodzielną strukturę o charakterze finansowym, osobowym oraz organizacyjno-technicznym, służącą wykonywaniu określonej części działalności gospodarczej w miejscu nie będącym siedzibą przedsiębiorcy ani jego głównym miejscem wykonywania działalności. Dlatego też do oferty przestawianej przez oddział Przedsiębiorcy Zagranicznego powinny być dołączone wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Przedsiębiorcę Zagranicznego, który może być uznany za wykonawcę i działa w związku z tym poprzez swój oddział w Polsce. W wymaganych „Oświadczeniach” proszę wpisywać adres Przedsiębiorcy Zagranicznego oraz adres Oddziału. W przypadku wątpliwości w tej sprawie należy korzystać z przepisów wykonawczych do Ustawy Pzp, w szczególności z Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach