Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2017/2018 dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładów Gospodarki Komunalnej, budynku OSP w Wilamowie, Targowiska „Mój Rynek”

Gmina i Miasto Szadek ogłasza przetarg

  • Adres: 98240 Szadek, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 215 004 , fax. 438 215 773
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Szadek
    ul. Warszawska 3
    98240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 438 215 004, fax. 438 215 773
    REGON: 73093446000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę oleju opałowego w sezonie grzewczym 2017/2018 dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładów Gospodarki Komunalnej, budynku OSP w Wilamowie, Targowiska „Mój Rynek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2017/2018 dla potrzeb ogrzewania Szkoły Podstawowej w Szadku, Szkoły Podstawowej w Prusinowicach, budynku Urzędu Gminy i Miasta w Szadku, budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szadku, budynku OSP w Wilamowie, Targowiska „Mój Rynek”. Łączna ilość dostawy wraz z zamówieniem obejmującym prawo opcji wynosi: 110 500 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji z otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP- złącznik nr 8 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy to sytuacji gdy na daną część zamówienia wpłynie więcej niż jedna oferta).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach