Przetargi.pl
ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37433 Bojanów, ul. Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 870 87 38 , fax. 15 870 83 26
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Parkowa 5
    37433 Bojanów, woj. podkarpackie
    tel. 15 870 87 38, fax. 15 870 83 26
    REGON: 83130154000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bojanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI, GMINA BOJANÓW, w szczególności: a) Zakup i dostawę sprzętu gospodarstwa domowego d) Zakup i dostawę sprzętu AGD c) Zakup i dostawę sprzętu do rehabilitacji d) Zakup i dostawę sprzętu elektronicznego e) Zakup, dostawę i montaż mebli 2.2. Zamówienie będzie realizowane w pięciu częściach: Część I Zakup i dostawa sprzętu gospodarstwa domowego Przedmiot zamówienia obejmuje: obrusy, zastawę, sztućce, zestaw garnków/misek, drobne wyposażenie kuchenne np. Serwetniki, dzbanki, cukierniczki, komplet do przypraw, wyposażenie pomieszczenia gospodarczego – mopy szczotki, wiadra, kosze na śmieci Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego Część II Zakup i dostawa sprzętu AGD Przedmiot zamówienia obejmuje: Lodówkę, czajnik elektryczny, kuchenka mikrofalowa, kuchenka indukcyjna ( płyta +piekarnik), pralka, Żelazko, deska do prasowania, grill ogrodowy, maszyna do szycia, robot kuchenny ekspres do kawy. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego Część III Zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji Przedmiot zamówienia obejmuje: rowerek do ćwiczeń, karimaty, kijki nordic walking, hantle do ćwiczeń, fotele do masażu, bieżnia, atlas do ćwiczeń, piłki do ćwiczeń, tablica do ćwiczeń manualnych, stepper Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy Część IV Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego Przedmiot zamówienia obejmuje: telewizor, odtwarzacz cd, projektor ekran, gry planszowe, szachy, laptop z oprogramowaniem, urządzenie wielofunkcyjne, aparat fotograficzny, aparat telefoniczny Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV 30213100-6 – Komputery przenośne Kod CPV 32322000-6 – Urządzenia multimedialne Kod CPV 38652100-1 – Projektory Część V Zakup, dostawa i montaż mebli W skład wyposażenia wchodzą: biurka, fotele biurowe, krzesła i stoły, meble biurowe, szafki i komody, stoliki, komplety wypoczynkowe, sofy, fotele, meble na wymiar do kuchni, wyposażenie szatni. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39130000-2 Meble biurowe 39121200-8 Stoły 39112000-0 Krzesła 39143300-9 Meble do salonu 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 2.3 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (do wskazanego miejsca) na własny koszt. Wykonawca dostarczy urządzenia, wyposażenie fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie wraz ze sterownikami. Urządzenia wymagające montażu Wykonawca ma zamontować. Adresy miejsc dostarczenia przedmiotu zamówienia: 1) Dom Opieki Dziennej Maziarnia 66 Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi techniczno-jakościowe określone przez producenta danego wyrobu. Posiadać karty gwarancyjne. Instrukcje w języku polskim. Być fabrycznie nowy, nieużywany. 2.4. Zamawiający podkreśla, iż ewentualne nazwy własne, podane w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza użycie produktów równoważnych, lecz parametry podanego produktu nie mogą odbiegać od właściwości, parametrów podanych dla danego produktu. W przypadku proponowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych produktów. Zestawienie równoważnych produktów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi produktami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach dostawy produkty równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku nie wykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) formularz cenowy na podstawie załącznika nr 8 do SIWZ 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 5 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 7) oświadczenie o spełnieniu obowiązku informacyjnego przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach