Gmina Łowicz ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Długa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 830 26 30 , fax. 46 830 26 31
- Data zamieszczenia: 2014-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łowicz
ul. Długa
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 46 830 26 30, fax. 46 830 26 31
REGON: 75014831900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia wraz z organizacją placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Zielkowicach, Szkole Podstawowej w Dąbkowicach Dolnych oraz w Szkole Podstawowej w Popowie na terenie gminy Łowicz w ramach projektu PRZEDSZKOLE W SZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia oraz organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Zielkowicach, Szkole Podstawowej w Dąbkowicach Dolnych oraz w Szkole Podstawowej w Popowie na terenie gminy Łowicz w ramach projektu PRZEDSZKOLE W SZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, nr projektu WND - POKL.09.01.01-10-009/13, umowa nr UDA - POKL.09.01.01-10-009/13-00. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W skład zamówienia wchodzą m.in. elementy takie jak: 1) zakup wyposażenia placów zabaw wraz z montażem typu: karuzele, sprężynowce, huśtawki, zjeżdżalnie, zestawy wielofunkcyjne oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni placów zabaw. 2) dostosowanie toalet w oddziałach przedszkolnych obejmujących m.in.: wymianę umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło i ręczniki papierowe, podestów, półek, suszarek do rąk, luster, 3) wyposażenie pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel w stoły, krzesła, biurka, regały, szafki, rolety okienne, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki itp., 4) doposażenie placówek w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne, kserokopiarki itp. 3. Zamówienie podzielone jest na cztery części: Część I -Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw, wykonanie bezpiecznej nawierzchni placów zabaw Część II - Dostosowanie toalet, wyposażenie do utrzymania czystości Część III-Doposażenie placówek, zakup wraz z dostawą zabawek, mebli, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych Część IV - Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego, sprzętu ICT, tablic interaktywnych, kserokopiarek 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie asortymentu do wskazanych pomieszczeń oraz montaż i instalację dostarczonego sprzętu. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 6. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. 7. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Zielkowicach, Szkoły Podstawowej w Dąbkowicach Dolnych oraz do Szkoły Podstawowej w Popowie na terenie gminy Łowicz (wg zestawienia i podziału w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z Dyrektorem Szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi Zamawiającemu lub Dyrektorowi poszczególnej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 9. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zobowiązany będzie do okazania wraz z dostawą niezbędnych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. Dostarczone meble muszą posiadać wybity lub naklejony certyfikat zgodności z normą. 10. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 11. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 13. Dostarczone materiały zostaną przyjęte przez zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. 14. W szczegółowym opisie pomocy mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją oraz wypełnić i załączyć do oferty Załącznik Nr 10 do SIWZ tj. tabelę równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. 15. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres: - minimum 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia wymienionego w części I, II i IV zamówienia, - minimum 24 miesięcy od dnia odbioru asortymentu wymienionego w części III zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl (Zakładka: PRZETARGI 2014)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Glina, Borowa, Oprzężów, Wola Krzysztoporska
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa placów zabaw
Dodano: 2016-06-24 - Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Wola Krzysztoporska, Krężna, Wola Rokszycka, Oprzężów, Majków Duży, Glina, Mąkolice, Borowa na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa placu zabaw wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Arturówek
Dodano: 2016-06-07 - Rewitalizacja i modernizacja obiektów rekreacyjnych MOSiR - dostawa i montaż placu zabaw na obiekcie rekreacyjnym Arturówek
Dodano: 2016-05-25 - Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Wola Krzysztoporska, Krężna, Wola Rokszycka, Oprzężów, Majków Duży, Glina, Mąkolice, Borowa na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.
Dodano: 2016-05-24 - Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Wola Krzysztoporska, Krężna, Wola Rokszycka, Oprzężów, Majków Duży, Glina, Mąkolice, Borowa na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.
Dodano: 2016-04-15 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Nowosolna.
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, sprzętu gospodarstwa domowego, pomocy dydaktycznych, zabawek w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Rawska
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa wraz z montażem urządzeń placów zabaw w miejscowościach Ustków, Dzierzązna i Wola Zadąbrowska Nowa Wieś.
Dodano: 2015-09-24