Gmina Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
ul. Okrzei
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
REGON: 89071796400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania i obejmuje: 1) Zadanie Nr I - Dostawę wyposażenia, 2) Zadanie Nr II - Dostawę sprzętu multimedialnego 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą produktów wymienionych w załączniku do formularza ofertowym, . 1.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. 1.4 Wykonawca dostarczy ( transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli i montaż sprzętu multimedialnego ) przedmiot zamówienia do siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym 48 , w godzinach pracy tj. 8.00 – 15.00; tel. kontaktowy 74 660 90 91. 1.4 Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 1 dniowym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty licząc od daty odbioru zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 1.6 Faktury należy wystawić na Gminę Kłodzko NIP 883 – 16 – 78 – 045, ul. Okrzei 8a, 57 – 300 Kłodzko odrębnie dla każdego zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do Formularza oferty – stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach: Zadanie Nr I - 2.000 zł. słownie: [dwa tysiące zł 00/100] Zadanie Nr II - 1.000 zł. słownie: [jeden tysiąc zł 00/100]
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówieni
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ wykonawca dołącza wypełniony i podpisany Załącznik do formularza oferty odrębny dla Zadanie I i Zadania II stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Żmigrodzie
Dodano: 2024-06-19 - Dostawa wyposażenia do Żłobka Publicznego w Polanicy – Zdroju i Przedszkola nr 1 w Polanicy Zdroju z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-01-28 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-11-22 - SZP/242-132/2022_Wykonanie, dostawa i montaż mebli do budynku T-2 i T-3 Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-25 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-10-19 - SZP/242-198/2022_Dostawa foteli obrotowych, biurowych dla Katedry Sztucznej Inteligencji na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-10 - Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrza budynku kasowego Zamku Książ przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu
Dodano: 2021-02-23 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2021-01-14 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2020-12-04 - ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI
Dodano: 2020-10-30