Przetargi.pl
Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym”

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    ul. Okrzei
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
    REGON: 89071796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup Wyposażenia w Ramach Projektu „Rozbudowa Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania i obejmuje: 1) Zadanie Nr I - Dostawę wyposażenia, 2) Zadanie Nr II - Dostawę sprzętu multimedialnego 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą produktów wymienionych w załączniku do formularza ofertowym, . 1.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. 1.4 Wykonawca dostarczy ( transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli i montaż sprzętu multimedialnego ) przedmiot zamówienia do siedziby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szalejowie Górnym 48 , w godzinach pracy tj. 8.00 – 15.00; tel. kontaktowy 74 660 90 91. 1.4 Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 1 dniowym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty licząc od daty odbioru zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 1.6 Faktury należy wystawić na Gminę Kłodzko NIP 883 – 16 – 78 – 045, ul. Okrzei 8a, 57 – 300 Kłodzko odrębnie dla każdego zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do Formularza oferty – stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach: Zadanie Nr I - 2.000 zł. słownie: [dwa tysiące zł 00/100] Zadanie Nr II - 1.000 zł. słownie: [jeden tysiąc zł 00/100]
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówieni
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ wykonawca dołącza wypełniony i podpisany Załącznik do formularza oferty odrębny dla Zadanie I i Zadania II stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach