Przetargi.pl
Zakup wyposażenia TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) na terenie Gminy Kobylnica z możliwością składania ofert częściowych

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12 , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, fax. 59 841 59 15
    REGON: 365696881
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) na terenie Gminy Kobylnica z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) z rodziny technologii przetwarzających, gromadzących i przesyłających informacje w formie elektronicznej. Są to: laptopy, tablety, tablice interaktywne, rzutniki multimedialne itp., sprzęty niezbędne do pracy z dziećmi, ich dostawę, instalacje sprzętu w miejscach wskazanych (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze (jeśli jest taka potrzeba). 3.2 Miejscami dostaw są szkoły w Gminie Kobylnica. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który ma być dostarczony do danej szkoły zawierają Załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ (Szczegółowe opis techniczne dla Zadań) i Załącznik nr 8 (Wykaz jednostek organizacyjnych) do SIWZ. 3.3 Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39162110-9- sprzęt dydaktyczny CPV: 30236000-2- różny sprzęt komputerowy CPV: 32000000-3- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny CPV - 38650000-6 - sprzęt fotograficzny CPV - 30213100-6 komputery przenośne CPV - 32322000-6 urządzenia multimedialne CPV - 48520000-9 pakiety oprogramowania multimedialnego CPV - 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe CPV- 39162100-6 pomoce dydaktyczne 3.4 Szczegółowe opisy techniczne zamówienia znajdują się w Załącznikach nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. 3.5 Przedmiot zamówienia został podzielony na Zadania: 1) Zadanie nr 1: zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem. 2) Zadanie nr 2: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu. 3.7 Wyposażenie TIK ma być profesjonalne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Gotowe do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3.8 Dostarczony sprzęt/asortyment powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty – wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3.9 Wymagany, okres gwarancji jakości na poszczególne elementy dostarczonego wyposażenia TIK wynosi nie mniej niż 24 miesiące i liczony jest od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek. Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i sprzętów przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. 3.10 Dostawa wraz z wyładunkiem przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.11 Zamawiający wymaga, aby wyposażenie TIK wymagające instalacji zostało zainstalowane we wskazanych miejscach przy dostawie, a personel został przeszkolony w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń jeśli jest taka potrzeba. 3.12 W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 3.13 W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 3.14 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.15 Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 3.16 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 8.2 ppkt 12 SIWZ, sporządzone według Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 ze zm.) to przedsiębiorcy, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3. Formularz oferty. 4. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy, 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach