Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dydaktycznego do Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdańskim w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica”

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dydaktycznego do Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Dworze Gdańskim w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dla Liceum Ogólnokształcącego im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim, 3 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych w latach 2020-2024 – „Aktywna Tablica” 2. Zamówiony sprzęt posiada: 1) deklarację CE, 2) certyfikat ISO 9001 dla producenta, 3) jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 4) dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim, 5) okres gwarancji udzielony przez producenta lub dostawcę, nie krótszy niż 2 lata. 3. Dostawca zapewnia: 1) Instalację i uruchomienie urządzeń oraz oprogramowania, 2) Przeprowadzenie szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania wchodzących w skład sprzętu. 4. Dołączone do oferowanego sprzętu oprogramowanie posiada nieodpłatną wieczystą licencję w języku polskim. 5. Sprzęt powinien spełniać minimalne parametry techniczne: 1) format monitora – 16 : 9, 2) przekątna monitora – co najmniej 65 cali, 3) wielkość wyświetlacza – co najmniej 1428,5 mm x 803,5 mm, 4) rozdzielczość matrycy : min.: 4K, 3840 x 2160, 5) żywotność matrycy – min.: 50000 godz. 6) czas reakcji matrycy – max.: 6 ms, 7) jasność - min.: 350 cd/m², 8) kontrast – min.: 4000 : 1, 9) kąt widzenia (poziom/pion) - 178°/178°, 10) szyba frontowa – twardość min.: 7 w skali Mohsa, 11) technologia dotyku - podczerwień, min.: 20 punktów dotyku, 12) dokładność dotyku – max.: +/- 1 mm, 13) czas reakcji dotyku – max.: 5 ms, 14) gniazda wejściowe - min.: 3 x HDMI, 1 x Display Port, 1 x VGA, 1 x audio, 2 x USB A, 1 x USB B (do obsługi dotyku), 15) gniazda wyjściowe – min.: 1 x HDMI, 1 x SPDIF, 1 x wyjście słuchawkowe, 16) wbudowane głośniki – min.: 2 x 15W, 17) wbudowany moduł Android – min.: Android 8.0, 18) możliwość pracy bez komputera OPS lub zewnętrznego (tryb białej tablicy), 19) system montowania - VESA. 6. Wymagania dotyczące zainstalowanego oprogramowania interaktywnego do monitora: 1) Oprogramowanie do obsługi monitora interaktywnego powinno pozwalać na przygotowanie treści lekcji, jej wyświetlenie w czasie zajęć i archiwizację po jej zakończeniu. 2) Wszystkie wyspecyfikowane funkcje musi posiadać jedno oferowane oprogramowanie. 3) Nie dopuszcza się realizacji funkcji przez więcej niż jedno oprogramowanie. 4) Wszystkie opisane poniżej funkcje muszą być realizowane bez konieczności wychodzenia lub minimalizowania programu. 7. Tworzenie materiałów lekcyjnych: 1) Program do interaktywnego monitora musi pozwalać na przygotowanie i prezentację treści lekcji lokalnie z dysku komputera. 2) Program do interaktywnego monitora musi zawierać kreator do tworzenia ćwiczeń interaktywnych, który pozwala nauczycielom wybierać spośród zestawów aktywności i szablonów graficznych, aby utworzyć zadania dla uczniów w krótkim czasie. Kreator musi: a) zawierać co najmniej dwie różne aktywności dwa szablony graficzne, w tym koniecznie sortowanie elementów i odwracane dwustronne karty z tekstem i/lub obrazem, b) umożliwiać nauczycielom zapisanie treści danej aktywności ponownego jej użycia w innej aktywności, c) pozwalać na wstawienie bezpośrednio do treści lekcji przygotowanych w kreatorze aktywności, bez konieczności opuszczania aplikacji do interaktywnych wyświetlaczy, d) umożliwiać nauczycielom korzystanie z losowego wyboru ucznia na podstawie przygotowanej i zapisanej wcześniej listy uczniów danej klasy, e) przygotowane ćwiczenia interaktywne mogą być rozwiązywane przez uczniów na interaktywnym wyświetlaczu lub poprzez sieć Internet na indywidualnych urządzeniach komputerowych każdego z uczniów. 8. Prowadzenie lekcji 1) Program musi umożliwiać nauczycielowi prowadzenie i sterowanie treścią lekcji za pomocą tabletu. 2) Musi zawierać narzędzie do pisania, które pozwala na: a. uruchamia efekt reflektora, po narysowaniu okręgu, b. włącza lupę, po narysowaniu prostokąta, c. pisane nim adnotacje blakną i znikają w ciągu kilku sekund. 9. Przeprowadzenie szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania wchodzących w skład zamówienia. 10. W komplecie z oprogramowaniem musi być zapewniony (min. przez okres 3 lat) dostęp on-line do platformy e-learningowej umożliwiającej zapoznanie się przez wszystkich nauczycieli szkoły z instrukcją obsługi monitora i jego oprogramowaniem. 11. Instrukcja wykorzystania monitorów interaktywnych i ich oprogramowania w procesie dydaktycznym w wersji online powinna obejmować minimum 10 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna 45 minut). 12. Każdy temat/godzina dydaktyczna musi zawierać przynajmniej jeden film instruktażowy. 13. Instrukcja powinna składać się z części teoretycznej i części pozwalającej zweryfikować użytkownikowi systemu poziom opanowania wiedzy dotyczącej wykorzystania monitorów interaktywnych oraz ich oprogramowania. 14. Treści, które powinny być uwzględnione w materiałach instrukcji: podstawowe informacje (instalacja i uruchomienie programu, wygląd interfejsu, podstawowe elementy sterujące programem, sporządzanie notatek, rysunków, przekształcanie notatek z pisma odręcznego do pisma maszynowego, otwierani i zapisywanie treści, wyświetlanie notatek, różne sposoby prezentacji treści, zapisywanie i nadpisywanie plików, pobieranie zasobów na dysk twardy komputera, modyfikacja ćwiczeń i treści w pobranych plikach, wyświetlanie filmów, prezentowanie treści dydaktycznych z sieci Internet, jak wyszukiwać treści dydaktyczne na tablicę interaktywną w Internecie), praca na obiektach (obiekty na stronie programu, dodawanie obiektów na stronę, sposoby modyfikacji właściwości obiektów, animowanie obiektów, łączenie obiektów w grupy, blokowanie obiektów na slajdzie), tworzenie ćwiczeń (przykłady i rodzaje ćwiczeń, modyfikacja gotowych ćwiczeń, tworzenie etykiet do ćwiczeń, tworzenie odnośników w ćwiczeniach, blokowanie obiektów w ćwiczeniu), praca z galerią (galeria i jej funkcje oraz możliwości, wyszukiwanie obiektów w galerii, umieszczanie własnych obiektów w galerii, przykłady narzędzi usprawniających przeprowadzenie lekcji dostępnych w galerii), przekazywanie materiałów z lekcji uczniom (eksportowanie plików do innych formatów, wysyłanie plików na adresy uczniów bezpośrednio z programu, eksport do plików PDF). 15. Ponadto dla każdego użytkownika w szkole musi być zapewniony dostęp (min. przez 3 lata) do bazy zasobów on-line (w tym co najmniej filmy i animacje – min. 2000, gotowe scenariusze lekcji - min. 2000, prezentacje – min. 2000 z różnych dziedzin nauki). 16. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę w Liceum Ogólnokształcącym im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. 3 Maja 3, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, tel. (55) 247 20 21, adres mailowy: zs1ndg@gmail.com, Dyrektor: Marian Kwoczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach