Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 283 15 48, 887070510
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
ul. Karola Miarki 10
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 32 283 15 48, 887070510
REGON: 24351200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.bytom.bip-gov.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pomieszczeń w związku z realizacją projektu pn. „Przebudowa i adaptacja budynku przy ulicy Karola Miarki 10 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pomieszczeń w związku z realizacją projektu pn. „Przebudowa i adaptacja budynku przy ulicy Karola Miarki 10 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej” 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. 1. MEBLE BIUROWE 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do siwz. 3) Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 2. MEBLE I SPRZĘT DO PRACOWNI KRAWIECKIEJ 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 7 do SIWZ 2) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do siwz. 3. MEBLE I SPRZĘT DO PRACOWNI FRYZJERSKIEJ 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 8 do SIWZ 2) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do siwz. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część. 5. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia powołano normy i podobne dokumenty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać, że dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku wymiarów przedstawionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza się różnicę do 5 % przedstawionej wartości. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia zgodnie z art. 144 ust. 6. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty – załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do siwz 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do siwz. oraz jeżeli dotyczy: 3) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 8 siwz. Ponadto 4. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2023-03-30