Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2018-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia multimedialnego, AGD oraz gospodarczego z przeznaczeniem dla Sali Dydaktyki Laboratoryjnej (Collegium Biotechnologicum) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wyposażenia multimedialnego, AGD oraz gospodarczego z przeznaczeniem dla Sali Dydaktyki Laboratoryjnej (Collegium Biotechnologicum)”, w podziale na części: Część nr 1: Zakup wyposażenia multimedialnego. Część nr 2: Zakup tablicy suchościeralnej. Część nr 3: Zakup rolet okiennych wewnętrznych. Część nr 4: Zakup szaf. Część nr 5: Zakup AGD. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SIWZ (odpowiednio do części), tj.: Część nr 1: Zakup wyposażenia multimedialnego: Ekran mocowany do sufitu i Rzutnik Multimedialny.Część nr 2: Zakup tablicy suchościeralnej: powierzchnia suchościeralna lakierowana (magnetyczna). Tablica o wymiarach 70 × 100 cm i stałym kącie nachylenia 15°. Wysokość flipcharta: 186 cm. Podstawa jezdna (kółka z systemem blokowania). Istnieje możliwość zawieszenia bloku A1 oraz EURO, poprzez odpowiednie ustawienie rozstawu haków. W zestawie: elementy montażowe. Powierzchnia suchościeralna lakierowana (magnetyczna). Tablica o wymiarach 70 × 100 cm i stałym kącie nachylenia 15°. Wysokość flipcharta: 186 cm. Podstawa jezdna (kółka z systemem blokowania). Istnieje możliwość zawieszenia bloku A1 oraz EURO, poprzez odpowiednie ustawienie rozstawu haków.W zestawie: elementy montażowe. Wykonanie montażu przy użyciu wszelkich niezbędnych elementów. Część nr 3: Zakup rolet okiennych wewnętrznych: Manualne. Rolety okienne w kasecie z prowadnicami. Materiał podgumowany. Kolor ciemno szary. Kolor prowadnic ciemno szary .Dla każdego okna (10 okien) jedna roleta.Wykonanie montażu przy użyciu wszelkich niezbędnych elementów. Część nr 4: Zakup szaf: Zamykana szafa do przechowywania odczynników i innych odczynów niebezpiecznych i Szafa szklana (z przezroczystymi ścianami) na szkło laboratoryjne. Część nr 5: Zakup AGD: lodówka i zamrażarka. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w wymienionym wyżej pkt III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Zakup papieru ksero i do plotera drukującego, art. biurowych, pudeł archiwizacyjnych oraz teczek z tektury bezkwasowej, teczek: Akta Pojazdu oraz Akta Ewidencyjne Kierowcy z podziałem na 4 zadania"
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa sprzętu, oprogramowania elektronicznego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa sprzętu, oprogramowania elektronicznego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku
Dodano: 2020-11-05 - „Zakup pierwszego wyposażenia pomieszczeń internatu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu”
Dodano: 2019-10-31 - Zakup urządzeń drukująco-kopiujących, multimedialnych oraz innego wyposażenia dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2019-09-02 - Zakup sprzętu komputerowego i fotograficznego dla szkół
Dodano: 2019-08-09 - Zakup urządzeń drukująco-kopiujących, multimedialnych oraz innego wyposażenia dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2019-08-06 - Dostawa projektorów, serwerów i urządzenia wielofunkcyjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-02-27 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2017-07-14