Przetargi.pl
Zakup urządzeń drukująco-kopiujących, multimedialnych oraz innego wyposażenia dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
    REGON: 13820000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń drukująco-kopiujących, multimedialnych oraz innego wyposażenia dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup urządzeń drukująco-kopiujących, multimedialnych oraz innego wyposażenia dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego”, w podziale na części: 1. Część nr 1: Zakup kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Filologicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Część nr 2: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekcji Inwentaryzacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. 3. Część nr 3: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Biologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ 4. Część nr 4: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Biotechnologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ 5. Część nr 5: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Biblioteki Głównej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ 6. Część nr 6: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Radio Sygnałów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ 7. Część nr 7: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ 8. Część nr 8: Zakup projektora multimedialnego dla Instytutu Informatyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ 9. Część nr 9: Zakup projektora dla Instytutu Biotechnologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ 10. Część nr 10: Zakup projektorów dla Wydziału Ekonomii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1J do SIWZ 11. Część nr 11: Zakup projektorów multimedialnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1K do SIWZ 12. Część nr 12: Zakup tablicy sucho-ścieralnej dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ 13. Część nr 13: Zakup ekranu projekcyjnego dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1Ł do SIWZ 14. Część nr 14: Zakup słuchawek dla Instytutu Fizyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ 15. Część nr 15: Zakup wzmacniacza dla Instytutu Fizyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ 16. Część nr 16: Zakup projektorów dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1O do SIWZ 17. Część nr 17: Zakup monitorówi wózków dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1P do SIWZ 18. Część nr 18: Zakup tablic sucho-ścieralnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1R do SIWZ 19. Część nr 19: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Kierunku Lekarskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1S do SIWZ II. wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest: 1. w częściach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 19: dostarczenie wraz z pełną instalacją (i wykonaniem wszelkich czynności służących tej instalacji) przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ. 2. w częściach nr 11, 13, 16 i 17: dostarczenie wraz z montażem oraz pełną instalacją (i wykonaniem wszelkich czynności służących tej instalacji) przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ. 3. w częściach nr 12, 14, 15 i 18: dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach