Przetargi.pl
Zakup wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratów

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 17756000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, montaż i wniesienie oraz posprzątanie po pracach rozładunkowych wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS Bielsko-Biała i podległych Inspektoratów. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble biurowe do Zamawiającego w ilościach określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakres realizacji zamówienia obejmuje: dostawę zamawianych mebli, rozładunek, montaż i wniesienie oraz posprzątanie po pracach rozładunkowych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej rękojmi oraz min. 24 miesięcznej gwarancji, liczonych od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 4. Rysunki i zdjęcie poglądowe stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.350,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100). 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w banku PKO BP nr rachunku: 98 1020 5590 0000 0802 9020 7015, z zalecanym tytułem przelewu: „Wadium – wyposażenie meblowe”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnośnie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) do podpisania oferty – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Formularz cenowy – wzór stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO - załącznik nr 9 do SIWZ. Zaleca się dołączenie do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (wypełnić tylko w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy). 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach