Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 442 413 , fax. 256 445 978
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
ul. Czerwonego Krzyża 45
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 256 442 413, fax. 256 445 978
REGON: 71158655000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce-straz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia meblowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienie jest podzielone na cztery części: a. Część 1. Zakup i dostawa stołów konferencyjnych – 3 szt., oraz krzeseł z pulpitem – 30 szt b. Część 2. Zakup i dostawa gablot – 6 szt. c. Część 3. Zakup i dostawa szafek ubraniowych – 80 szt., oraz ławek – 4 szt. d. Część 4. Zakup, dostawa i montaż pulpitów dyspozytorskich (3 szt.) oraz foteli dyspozytorskich (3 szt.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie wykonawcy DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA . , które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy szaf metalowych BHP
Dodano: 2023-05-04 - Dostawy szaf metalowych BHP
Dodano: 2023-03-15 - „ Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A oraz ulicy Żyrardowskiej 48”
Dodano: 2021-03-19 - ” Zakup wraz z dostawą wniesieniem i montażem mebli dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A oraz ulicy Żyrardowska 48”
Dodano: 2020-12-30 - Dostawy szaf BHP
Dodano: 2020-09-18 - Dostawy szaf metalowych.
Dodano: 2020-03-04 - DOSTAWA MEBLI
Dodano: 2018-09-25 - DOSTAWA MEBLI
Dodano: 2018-08-29 - Dostawa stalowych szaf ubraniowych do szatni Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2018-07-17 - dostawa szaf ubraniowych i płyt meblowych ozdobnych na ścianę
Dodano: 2018-06-21