Przetargi.pl
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4722W Wola Polska-Karnice-Mszczonów w m. Korabiewice”

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 468 552 021
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 468 552 021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-zyrardowski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4722W Wola Polska-Karnice-Mszczonów w m. Korabiewice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU Zakres inwestycji obejmują: ˗ wycinka drzew wraz z karczowaniem krzaków, ˗ roboty rozbiórkowe (konstrukcje jezdni, zjazdów, przepustów, ogrodzenia, znaki) ˗ wykonanie konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów, ˗ wykonanie miejsc postojowych ˗ wykonanie zatok autobusowych wraz z nowymi wiatami przystankowymi, ˗ wykonanie rowów przydrożnych oraz zbiornika retencyjno – odparowującego, ˗ budowa kanalizacji deszczowej. Z terenu planowanej inwestycji należy zdjąć warstwę ziemi urodzajnej. Zdjęte warstwy humusu należy składować i pielęgnować do ponownego humusowania, a nadmiar wywieźć na zaplecze wykonawcy. Z terenu inwestycji należy przeprowadzić wycinkę drzew oraz karczowanie krzaków. Po rozebraniu istniejącej nawierzchni drogowej, wykonaniu koryta nawierzchni drogowej, należy zabudować w korycie drogi nawierzchnię o następującej konstrukcji: • 4cm – warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 (KR3) • 5cm – warstwa wiążąca z AC 16W 35/50 (KR3) • 7cm – podbudowa zasadnicza z AC 22P 35/50 (KR3) • 20cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm • 20cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=2,50MPa Nawierzchnia drogi w miejscach występowania chodnika ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm na ławie betonowej z betonu C12/15. Chodnik należy wykonać z kostki betonowej w konstrukcji: • 8cm – betonowa kostka brukowa, kolor szary(fazowana) „Holland” • 3cm – podsypka cementowo – piaskowa (1:4) • 15cm – podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=5,00MPa W chodniku w odległości 0,50m od krawędzi jezdni należy zastosować kostkę betonową koloru żółtego z wypustkami na całej długości peronu autobusowego oraz przed przejściami dla pieszych. Chodnik ograniczony jest krawężnikiem 15/30cm od strony jezdni i obrzeżem 8/30cm na ławie betonowej(szczegół B) od strony rowu lub terenu zielonego. W zatokach autobusowych należy wykonać konstrukcję nawierzchni: • 17cm – warstwa ścieralna z kostki granitowej nieregularnej(spoinowanie żywicami epoksydowymi) • 8cm – beton klasy C16/20 • 20cm – podbudowa zasadnicza z betonu C8/10 • 20cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=2,50MPa Na miejscach postojowych należy wykonać konstrukcję jezdni: • 8cm – betonowa kostka brukowa, kolor grafit(fazowa) „Behaton” • 3cm – podsypka cementowo – piaskowa (1:4) • 15cm – podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=5,00MPa Na jezdni manewrowej miejsc postojowych należy zabudować konstrukcję nawierzchni: • 8cm – betonowa kostka brukowa, kolor grafit(fazowa) „Behaton” • 3cm – podsypka cementowo – piaskowa (1:4) • 15cm – podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=5,00MPa Nawierzchnie miejsc parkingowych należy zamknąć krawężnikiem betonowym 15/30cm na ławie betonowej C12/15. Pobocze drogi należy wzmocnić kruszywem kamiennym łamanym 0/31,5mm na szerokości 1,00m. W km 0+000 ÷ 0+080 po stronie południowej jezdni należy wykonać ściek przy jezdni ograniczony opornikiem 12/25cm na ławie betonowej C12/15. Ściek wykonać według szczegółu A w projekcie. Rowy drogowe, z uwagi na stosowanie skarp 1:1 należy je umocnić, umocnienie skarp i dna rowu przydrożnego płytami ażurowymi 8x60x40cm na podsypce cementowo – piaskowej (1:4), gr 5cm , wypełnienie płyt humusem. Zjazdy do posesji zaprojektowano z kostki betonowej grafitowej w konstrukcji: • 8cm – betonowa kostka brukowa grafitowa(fazowana) • 20cm – podsypka cementowo – piaskowa (1:4) • 20cm – podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=5,00MPa Na zjazdach przez rów drogowy zaprojektowano warstwę ścieralną 4cm z betonu asfaltowego i 5cm asfaltobetonu na 20cm podbudowie z kruszywa 0/31,5mm. W poboczu zjazdu na 0,50m poboczu stosuje się warstwę kruszywa 0/31,5mm o grubości 15 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach