Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
- Data zamieszczenia: 2018-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
Małopolska 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
REGON: 810903040 - Adres strony internetowej zamawiającego: zzp@sc.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie części: Część I – wyposażenie meblowe dla jednostek Policji i BSWP Część II – wyposażenie meblowe dla CBŚP 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 4.1 i 4.2 do siwz. 4. Harmonogram dostaw stanowią załączniki nr 5.1 i 5.2 do siwz, 5. Formularze kalkulacji cenowej stanowią załączniki nr 6.1 i 6.2 do siwz, 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyposażenia meblowego do magazynu KWP przy ul. Santockiej 36 w Szczecinie oraz jednostek terenowych woj. zachodniopomorskiego zgodnie z harmonogramem. Meble winny być wykonane z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania, fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, nie noszące znamion użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony asortyment na minimum 24 miesiące. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w części I zamówienia. Warunki równoważności określona są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4.1 do siwz, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na część I w wysokości 3.800,00 zł. Na część II Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.07.2018 r. do godziny 13.00. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 – 14.00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 6.1 i 6.2 do siwz, 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
Dodano: 2024-01-28 - TP-26/23 Dostawa mebli dla budynku nr 1.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do budynku administracyjnego Nadleśnictwa Chojna
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM.
Dodano: 2021-06-01 - dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK Nr 1 PUM
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa mebli niemedycznych dla SPWSZ w Szczecinie.
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM, znak: ZP-261-95/2020.
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa mebli biurowych dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa mebli biurowych i wyposażenia medycznego ruchomego.
Dodano: 2020-10-26