Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg
- Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 068 3243307, 3246744
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
ul. Bolesława Chrobrego 7 7
65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax. 068 3243307, 3246744
REGON: 97039103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia kwaterunkowego budynku nr 20 w Czerwieńsku. Spr. nr 55/PN/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Meble powinny być wykonane z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie. 2.Powierzchnie robocze mebli (blaty regałów, szafek, biurek, stolików i stołów) powinny odpowiadać właściwościom fizycznym, mechanicznym i chemicznym dla płyt o dużej odporności na ścieranie zgodnie z PN-F-06000-2. Należy dostarczyć oświadczenie potwierdzające wykorzystanie płyt produkowanych zgodnie z ww. normą. 3.Płyty i sklejki, z których będą wykonane meble, powinny spełniać wymagania określone dla klasy higieniczności E1. Należy dostarczyć atest higieniczny na każdy rodzaj płyty i sklejki, z których będą wykonane meble. 4.Stosowane w meblach materiały pochodzenia chemicznego (lakiery, kleje, okleiny, tworzywa sztuczne i inne) powinny posiadać atest higieniczny na dany rodzaj materiału. 5.Odporność użytkowa tkanin obiciowych powinna być zgodna z PN-91/82260. Należy przedstawić certyfikat badań odporności układu tapicerskiego na zapalenie - metoda badania: Test Papierosowy i Test Zapałkowy. Wymagany jest atest higieniczny na piankę poliuretanową. Przedstawiony powinien być protokół z badań lotnych i toksycznych produktów spalania materiałów. 6.Elementy konstrukcyjne - nośne szaf, szafek, regałów powinny być wykonane z płyty o gęstości 700kg/m3 i grubości 22 mm, pozostałe elementy z płyty o grubości 18 mm. 7.Powierzchnie elementów zewnętrznych powinny być gładkie, a krawędzie wykończone obrzeżem PCV o szerokości odpowiadającej grubości płyty, o kolorystyce zgodnej z zastosowaną płytą. Niedopuszczalne jest stosowanie oklein papierowych. 8.Powierzchnie elementów metalowych powinny być malowane zgodnie z normą PN-71/H-97053 metodą proszkową. 9.Metalowe podstawy krzeseł powinny być wykonane ze stalowych profili zamkniętych o przekroju czworokątnym o wymiarach 20 x 20 mm. 10.Stykające się z podłożem powierzchnie mebli powinny być zaopatrzone w stopki PCV lub ślizgacze. 11.Do drzwi i drzwiczek należy zamontować uchwyty meblowe metalowe chromowane o rozstawie 96 mm mocowane w dwóch punktach. 12.Uchwyty meblowe należy montować do wewnątrz, komplety kluczy do zamków i kołki montażowe mocować taśmą samoprzylepną wewnątrz szaf lub szafek. 13.Fronty drzwi i drzwiczek wykonać ze słojem wzdłużnym pionowym, a blaty i półki ze słojem poziomym poprzecznym (wzdłuż szerokości mebla). 14.Zamki i okucia meblowe powinny mieć powłokę antykorozyjną. 15.Meble powinny być dostarczone skręcone (nie w elementach paczkowanych). 16.Znakowanie sprzętu kwaterunkowego: Sprzęt kwaterunkowy znakować zgodnie z Przepisami o gospodarce sprzętem kwaterunkowym i gospodarce komunalnej w wojsku syg. Kwat.-Bud. 65/77 oraz Normami i katalogiem sprzętu kwaterunkowego syg. Kwat.- Bud. 116/97 wg następujących zasad: - umieścić na sprzęcie trwały znak określający numer katalogowy i rok produkcji, - wysokość liter: 15mm, - numer katalogowy przedmiotu i rok produkcji należy oznakować w zależności od rodzaju sprzętu i użytego materiału, wypalić, malować farbą olejną lub drukarską bądź oznakować cechownikiem kauczukowym w taki sposób, aby oznakowany przedmiot nie został uszkodzony lub zeszpecony, - w razie zastosowania znakowników do wybijania liter i cyfr na przedmiotach metalowych - dopuszczalne są odstępstwa od kształtu i wielkości liter stosownie do możliwości technicznych wykonania elementów znakownika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; - oświadczenie wykonawcy - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert; - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie pisemne wykonawcy potwierdzające wykorzystanie płyt produkowanych zgodnie z normą PN-F-06000-2; - certyfikat badań odporności układu tapicerskiego na zapalenie - metoda badania: Test Papierosowy i Test Zapałkowy; - atest higieniczny na piankę poliuretanową. Przedstawiony powinien być protokół z badań lotnych i toksycznych produktów spalania materiałów; - atest higieniczny na każdy rodzaj płyty i sklejki, z których będą wykonywane meble oraz na materiały stosowane w meblach pochodzenia chemicznego (lakiery, kleje, okleiny, tworzywa sztuczne i inne).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia (podzielonym na 2 części-zadania) jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w budynku E.
Dodano: 2016-06-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w Zakładzie Radioterapii
Dodano: 2016-04-28 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa, montaż wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem projektu aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium dla Klubu Młodego Wynalazcy
Dodano: 2015-08-12 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa mebli biurowych, mebli kuchennych, krzeseł, foteli oraz sprzętu AGD do budynku Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli i wyposażenia medycznego, mebli biurowych i kuchennych dla Oddziału Pulmonologii oraz SOR-u
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa wyposażenia i urządzeń typu meble, sprzęt AGD i TV do kwater internatowych i pomieszczenia magazynowego w zasobie OReg WAM Zielona Góra
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli medycznych i biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2014-11-14