Gmina Markowa ogłasza przetarg
- Adres: 37-120 Markowa,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 2265352 , fax. 17 2265756
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Markowa
37-120 Markowa, woj. podkarpackie
tel. 17 2265352, fax. 17 2265756
REGON: 69058180900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej nr 2 w Markowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Poprawa jakości i efektywności nauczania w Szkole Filialnej nr 2 w Markowej poprzez jej rozbudowę i nadbudowę oraz wyposażenie w materiały dydaktyczne i sprzęt ICT współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego Priorytet VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne Miejscem realizacji zamówienia jest Szkoła Filialna nr 2 w Markowej, Markowa 1127 37-120 Markowa Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na trzy części: CZĘŚĆ I - dostawa wyposażenia Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części nr I zamówienia określa dołączony do SIWZ załącznik nr 7 a. CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu ogrodniczego i do utrzymania czystości Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części nr II zamówienia określa dołączony do SIWZ załącznik nr 7 b. CZĘŚĆ III - dostawa pomocy dydaktycznych Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części nr III zamówienia określa dołączony do SIWZ załącznik nr 7 c. W/w dokumenty zostały udostępnione na stronie internetowej: www.markowa.biuletyn.net Zamawiający w załączniku nr 7 a, 7 b i 7 c do SIWZ określił jaki asortyment wymaga. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wypełnionego zestawienia (załącznik nr 7 a i/lub 7 b i/lub 7 c do SIWZ) wraz z opisem produktów. Wykonawca wypełniając załącznik wskazuje dokładny opis swojego produktu wraz z podaniem wszystkich parametrów koniecznych dla oceny oferty pod kątem zgodności z SIWZ. Wykonawca musi zapewnić na koszt własny i ryzyko załadunek, transport, rozładunek dostarczonych materiałów i urządzeń w pomieszczeniu wskazanym przez dyrektora placówki. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, złożenia dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. Dostawy nastąpią w godzinach od 8.00 do 14.00. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy. Parametry techniczne określone w Załączniku Nr 7 a, 7 b, 7 c do SIWZ stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie- dopuszcza się zaoferowanie sprzętu lub innego asortymentu o wyższych lub lepszych parametrach. Podane w opisie nazwy, pochodzenie, patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.markowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Hali 4 (Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny, etap III)
Dodano: 2015-07-29 - Doposażenie i wymiana mebli wraz z montażem w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Rudniku nad Sanem
Dodano: 2015-06-29 - Wyposażenie obiektu Hali nr 1 w ramach projektu pn.: Rozbudowa Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego (PPNT) - II etap, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie Innowacji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2015-04-29 - WYPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU ONKOHEMATOLOGII DZIECI ORAZ PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ
Dodano: 2014-11-05 - dostawa wyposażenia łazienek dla Zespołu Szkół w Czudcu
Dodano: 2014-01-14 - dostawa wyposażenia łazienek dla Zespołu Szkół w Czudcu
Dodano: 2013-09-16 - Zakup wyposażenia do Ośrodka Kultury w Szczawnem finansowanego w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013
Dodano: 2013-09-06 - Dostawa mebli do budynków użyteczności publicznej w Sokołowie Młp.
Dodano: 2013-07-04 - Doposażenie obiektu Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Obsługi PPNT w meble biurowe.
Dodano: 2013-05-21 - Dostawa i montaż wyposażenia w meble w ramach zadania inwestycyjnego Budowa przedszkola przy ul. Bł. Karoliny
Dodano: 2013-05-09