Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
- Data zamieszczenia: 2013-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
ul. Rynek 1 1
36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
REGON: 69058213400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do budynków użyteczności publicznej w Sokołowie Młp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli do dwóch budynków użyteczności publicznej w Sokołowie Małopolskim. Asortyment razem Krzesło 153 szt. Stolik mały 138 szt. Regał otwarty 35 szt. Biurko komputerowe 17 szt. Krzesło obrotowe 16 szt . Komoda 4 szufl 8 szt. Wieszak szatniowy podwójny ścienny 9 szt. Ławka gimnastyczna 8 szt. Regał zamykany 9 szt. Regał przeszklony 24 szt. Stół do tenisa stołowego 1 szt. Gablota wisząca 16 szt. Gablota stojąca przeszklona 16 szt. Gablota stojąca ze szkła wielopoziomowa 8 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwotę wadium ustala się na 2 000 zł. Termin wnoszenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować termin związania z ofertą. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2000 r. z póżn. zmianami)). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e tj. poręczenia bankowe, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia dokonane przez uprawnione podmioty należy w oryginale wpiąć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Nr 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 2000 0390 w Banku Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim. Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty. Zamawiający wymaga dla wadium wniesionego w pieniądzu, aby w dniu otwarcia ofert najpóźniej do momentu w którym upływa czas na składanie ofert, żądana kwota znajdowała się na wskazanym koncie. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numer rachunku bankowego, na który Zamawiający ma dokonać jego zwrotu. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej nr 2 w Markowej
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa wyposażenia do Hali 4 (Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny, etap III)
Dodano: 2015-07-29 - Doposażenie i wymiana mebli wraz z montażem w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Rudniku nad Sanem
Dodano: 2015-06-29 - Wyposażenie obiektu Hali nr 1 w ramach projektu pn.: Rozbudowa Podkarpackiego Parku Naukowo - Technologicznego (PPNT) - II etap, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie Innowacji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2015-04-29 - WYPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU ONKOHEMATOLOGII DZIECI ORAZ PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ
Dodano: 2014-11-05 - dostawa wyposażenia łazienek dla Zespołu Szkół w Czudcu
Dodano: 2014-01-14 - dostawa wyposażenia łazienek dla Zespołu Szkół w Czudcu
Dodano: 2013-09-16 - Zakup wyposażenia do Ośrodka Kultury w Szczawnem finansowanego w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013
Dodano: 2013-09-06 - Doposażenie obiektu Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Obsługi PPNT w meble biurowe.
Dodano: 2013-05-21 - Dostawa i montaż wyposażenia w meble w ramach zadania inwestycyjnego Budowa przedszkola przy ul. Bł. Karoliny
Dodano: 2013-05-09