Gmina Pysznica ogłasza przetarg
- Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 277/04
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 841004 , fax. 15 8410017
- Data zamieszczenia: 2014-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
ul. Wolności 277/04 277/04
37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
tel. 15 841004, fax. 15 8410017
REGON: 83040911700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia dydaktycznego do ZS w Pysznicy, ZS w Jastkowicach, ZS w Kłyżowie, Przedszkola w Pysznicy oraz PSP w Krzakach w ramach projektu: Poprawa warunków kształcenia w jednostkach oświatowych na terenie gminy Pysznica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia dydaktycznego do ZS w Pysznicy, ZS w Jastkowicach, ZS w Kłyżowie, Przedszkola w Pysznicy oraz PSP w Krzakach w ramach projektu: Poprawa warunków kształcenia w jednostkach oświatowych na terenie gminy Pysznica 2. Dostawa obejmuje: 1) zestawy interaktywne w ilości 10 kompletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pysznica w szczególności: 1. ZS w Pysznicy ul. Wolności 324, 37-403 Pysznica tel: 15 814 40 67 - Ilość zestawów = 3, 2. ZS w Jastkowicach ul. Mickiewicza 1, 37-403 Pysznica tel: 15 841 03 11- Ilość zestawów = 2, 3. ZS w Kłyżowie ul. Mickiewicza 70, 37-403 Pysznica tel: 15 841 07 46 - Ilość zestawów = 2, 4. PSP w Krzakach ul. Nowa 15, 37-403 Pysznica tel: 15 841 07 47 - Ilość zestawów = 2, 5. Przedszkole w Pysznicy ul. Wolności 295, 37-403 Pysznica tel: 15 841 00 34- Ilość zestawów = 1, 2) wyposażenie do pracowni językowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Pysznica: 1. ZS w Jastkowicach ul. Mickiewicza 1, 37-403 Pysznica tel: 15 841 03 11- Ilość pracowni/stanowiska = 1/24 stanowiska, 2. ZS w Kłyżowie ul. Mickiewicza 70, 37-403 Pysznica tel: 15 841 07 46- Ilość pracowni/stanowiska = 1/24 stanowiska, 3. PSP w Krzakach ul. Nowa 15, 37-403 Pysznica tel: 15 841 07 47 - Ilość pracowni/stanowiska = 1/16 stanowiska. 3) klocki edukacyjne do Urzędu Gminy w Pysznicy ul. Wolności 277, tel: 158410132. 3. Zakres dostawy wyposażenia dydaktycznego przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obejmuje: a) sprzęt, którego parametry minimalne zostały określone w Szczegółowej specyfikacji dostaw - załącznik nr 1 do siwz, b) montaż, instalację i konfigurację oprogramowania systemowego, podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej oraz uruchomienie dostarczonego sprzętu multimedialnego w porozumieniu z Dyrektorami wykazanych powyżej placówek oświatowych na terenie Gminy Pysznica, c) przeprowadzenie niezbędnych szkoleń z zakresu obsługi sprzętu multimedialnego wśród wyznaczonych pracowników placówek oświatowych w niezbędnej ilości godzin zegarowych. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1. Wymaga się, aby Wykonawca udzielił 3 lat gwarancji na wyposażenie dydaktyczne objęte dostawą. 4.2. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie wskazane z nazwy wyposażenie dydaktyczne i przyjęte oprogramowanie należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Sprzęt równoważny musi być w ofercie wymieniony z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 5. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 207 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 maja 2014 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: wadium - przetarg nieograniczony nr RI.I.271.3.2014. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 277, I piętro pok. nr 5 (sekretariat ), do dnia 30.05.2013 r. do godz. 10:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa z instalacją sprzętu multimedialnego na potrzeby wyposażenia wystawy stałej w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli pt.: Stacja Rozwadów. Między Lwowem a Krakowem
Dodano: 2015-10-02 - Zakup wyposażenia pracowni mechatroniki dla Zespołu Szkół Technicznych im Bohaterów Września 1939 r. w Kolbuszowej w ramach projektu -Podkarpacie stawia na zawodowców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-03-24 - Zakup, dostawa i montaż projektorów multimedialnych do tablic interaktywnych
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa ekranu - monitora multimedialnego z uchwytem mocującym dla Zespołu Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Dodano: 2014-09-19 - Dostawa ekranu - monitora multimedialnego z uchwytem mocującym
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa projektorów i dodatkowego wyposażenia auli PRz.
Dodano: 2014-07-22 - Sprzedaż i dostawa projektorów multimedialnych, tablic interaktywnych i urządzeń i akcesoriów sieciowych w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-03-31 - Dostawa projektorów multimedialnych i tablic interaktywnych w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-02-04 - ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA STUDIA NAGRAŃ ORAZ NAGŁOŚNIENIA - PSM I i II STOPNIA W MIELCU
Dodano: 2013-11-23 - SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM ELEMENTÓW ELEKTROAKUSTYKI, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU
Dodano: 2013-11-16