Przetargi.pl
SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM ELEMENTÓW ELEKTROAKUSTYKI, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8223561 , fax. 015 8223561
  • Data zamieszczenia: 2013-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia
    ul. kard. Wyszyńskiego 1 1
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8223561, fax. 015 8223561
    REGON: 00070788600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psmtbg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM ELEMENTÓW ELEKTROAKUSTYKI, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę, montaż i uruchomienie oraz konfigurację elementów elektroakustyki, oświetlenia scenicznego oraz urządzeń multimedialnych dla potrzeb wykończenia i wyposażenia budynku sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I w Tarnobrzegu. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający oczekuje fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji urządzeń oraz wyposażenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Sprzedaż i dostawa transportem własnym elementów elektroakustyki - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Sprzedaż i dostawa transportem własnym elementów oświetlenia scenicznego - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Sprzedaż i dostawa transportem własnym urządzeń multimedialnych - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Wykonanie instalacji - montaż, uruchomienie oraz konfigurację dostarczonych urządzeń oraz wyposażenia. Wszelkie materiały pomocnicze konieczne do instalacji urządzeń i okablowania dostarcza Wykonawca. e) Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego oraz przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin zegarowych. 4. Uwagi realizacyjne: 1) Zamawiający wymaga uzgodnienia przebiegu tras przebiegu okablowania w celu uniknięcia niepotrzebnej degradacji struktury budynku. 2) Dostarczane elementy muszą być zainstalowane z uwzględnieniem założeń określonych w projekcie wykończenia i wyposażenia wnętrz dostępnym na miejscu w siedzibie Zamawiającego. 3) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia dokonali wizji lokalnej obiektu. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej (według wzoru zawartego w siwz) poświadczone przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia (dotyczy robót montażowych), na urządzenia wg. gwarancji udzielanych przez producenta. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia - 14 dni od momentu podpisania umowy (około 01.12.2013 roku). 8. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji. 9. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, 2) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. 3) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie oferty Wykonawcy. 10. Główny kod CPV - 32.32.20.00-6 - Urządzenia multimedialne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psmtbg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach