Przetargi.pl
ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Floriana Ceynowy 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6854800 , fax. 058 6854840
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    ul. Floriana Ceynowy 7 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6854800, fax. 058 6854840
    REGON: 58919418230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NARZĘDZIA UROLOGICZNE,TOR WIZYJNY DO ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH, STÓL ZABIEGOWO- DIAGNOSTYCZNY, DIATERMA ELEKTROCHIRURGICZNA,DZWIGNIA ALBARRANA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełniają warunki w niniejszej Specyfikacji Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie pełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę - Formularz ogólny - załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20kwietnia 2004r. o wyrobach (D. U. Nr 93 poz. 896 z 2004r.). 4) Pełnomocnictwo osoby reprezentującej spółkę w danym postępowaniu - w przypadku spółki cywilnej. 5) Upoważnienie do podpisywania oferty, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 5 siwz;Tylko w przypadku, gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6)Zawarte w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach