Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Kaszubskiego Centrum Medycznego w Sierakowicach

Kaszubskie Centrum Medyczne w Sierakowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-340 Sierakowice, ul. Lęborska 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 681 64 66 , fax. 58 681 64 66
  • Data zamieszczenia: 2014-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kaszubskie Centrum Medyczne w Sierakowicach
    ul. Lęborska 34 34
    83-340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 58 681 64 66, fax. 58 681 64 66
    REGON: 19129054400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcmsierakowice.gka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Kaszubskiego Centrum Medycznego w Sierakowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie specjalistycznego aparatu ultrasonograficznego wraz z głowicą typu convex oraz głowicą endowaginalną na potrzeby Kaszubskiego Centrum Medycznego w Sierakowicach, zwanego dalej urządzeniem. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego szkolenie personelu medycznego (osób wskazanych przez Zamawiającego - max. 3 osoby) w wymiarze max. 3 godzin, niezwłocznie po zainstalowaniu urządzenia. Szkolenie dotyczy oferowanej techniki, obsługi i konserwacji urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przeprowadzenia dodatkowego szkolenia (w wymiarze max. 3 godzin) w późniejszym terminie, jeżeli wystąpi taka konieczność. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.11.22.00-0 - Aparaty ultrasonograficzne. 4. Szczegółowe parametry wymaganego urządzenia - zostały określone w SIWZ. 5. Urządzenie o wymienionych wyżej parametrach dostarczone zostanie wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia oraz arkuszu informacji technicznej (załączniku nr 1A do SIWZ), znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typ. 7. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenie były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz spełniały co najmniej wymogi techniczne zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz arkuszu informacji technicznej. 8. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę, obejmującą dostawę do miejsca użytkowania, montaż, podłączenie do istniejących instalacji, uruchomienie i instruktaż użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji. 9. Wraz z przekazaniem urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), certyfikaty imienne dla osób przeszkolonych - należy dosłać do 14 dni od daty przeprowadzenia szkolenia, paszport techniczny, karty gwarancyjne, wykaz punktów serwisowych, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) oraz Deklaracja Zgodności - wystawiona przez producenta. 10. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy (wyprodukowany nie później niż - 01.01.2014), wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, objęty gwarancją producenta i dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 11. Wykonawca zapewni Zamawiającemu minimum 24 miesięczny okres gwarancji na przedmiotowe urządzenie. 12. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru dostawy (podpisanego bez uwag). Wykonawca zapewni w tym okresie bezpłatny serwis oraz nieodpłatne obowiązkowe, zalecane przez producenta i wymagane Zarządzeniem Prezesa NFZ oraz zapisami Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010, nr 107 poz. 679 ze zmn.) obowiązkowe przeglądy sprzętu diagnostycznego. Równocześnie, Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny świadczący usługi serwisowe przez okres co najmniej 2 lat, licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. Po każdorazowym przeglądzie wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia szczegółowej specyfikacji kontroli technicznej urządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięciu tysięcy złotych 00/100. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Kaszubskiego Centrum Medycznego w Sierakowicach: PKO BP: 37 1440 1202 0000 0000 0092 8763. 6. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1) Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu (dokument należy przedłożyć w pok. 241 siedziby zamawiającego - II piętro) w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. 7. Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcmsierakowice.gka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach