Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do Domu Kultury w Gościnie - wyposażenie placu zabaw

Gmina Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji WP 58
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3513382 , fax. 094 3513378
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
    ul. IV Dywizji WP 58 58
    78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3513382, fax. 094 3513378
    REGON: 00053488800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do Domu Kultury w Gościnie - wyposażenie placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i montaż: 1. zestaw wieżowy - 1 sztuka 2. huśtawka typu ważka - 3 sztuki 3. huśtawka podwójna konstrukcja drewniana, zawieszenia łańcuchowe - 4 sztuki 4. kolorowe sprężynowce - 6 sztuk 5. piaskownica sześciokątna - 3 sztuki 6. zestaw sprawnościowy drewniany (w dwóch wersjach) - 2 sztuki 7. zestaw dla malucha (ze zjeżdżalnią) drewniany (w dwóch wersjach) - 2 sztuki 8. karuzela tarczowa (metalowa) - 2 sztuki 9. karuzela krzyżowa (metalowa) - 2 sztuk 10. domek typu lokomotywa (drewniany) - 1 sztuka 11. kolejka linowo-wspinaczkowa (drewniana) - 1 sztuka 12. zestaw wspinaczkowy - potrójny drewniany (wiek 6-10 lat) - 1 sztuka 13. ławki (siedziska drewniane), mocowane na stałe z konstrukcji metalowej - 5 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw polegających na wyposażeniu sal fitness w sprzęt o podobnych parametrach, jakości oraz ilości jak w opisie przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią załącznik nr 3 oraz załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: Wykaz wykonanych - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - montażu i dostaw polegających na wyposażeniu placów zabaw w sprzęt o podobnych parametrach, jakości oraz ilości jak w opisie przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, referencje, protokoły odbioru, art. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wszystkie urządzenia muszą posiadać: - certyfikat UE - atesty zgodne z treścią SIWZ - instrukcję w języku polskim - gwarancje zgodne z treścią SIWZ. Urządzenie winny być wykonane zgodnie z europejskimi normami bezpieczeństwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.goscino.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach