Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 13820000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia audio-wizualno-technicznego do pracowni Zakładu Biologii i Genetyki Uniwersytetu Opolskiego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określono szczegółowych warunków - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - Wykonawca wypełnia Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wpisując wartość netto, stawkę podatku VAT, wartość brutto dla poszczególnych pozycji (wierszy) oddzielnie – wraz z podaniem producenta i modelu w kolumnie 2 – oraz łączną wartość dla całego przedmiotu zamówienia w kolumnie 6 jako „Ryczałtowe wynagrodzenie brutto RAZEM”. * Cenę oferty należy obliczyć jako ryczałtowe wynagrodzenie złotych brutto Wykonawcy (brutto, tj.: z podatkiem VAT i innymi należnościami publicznoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami) uwzględniając zakres zamówienia określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 A do SIWZ), tj.: dostarczenie wraz z pełnym montażem/ instalacją/ uruchomieniem przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; a także koszty materiałów oraz narzędzi wykorzystanych do instalacji/montażu, ewentualnego opakowania, transportu, rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ewentualnego zabezpieczenia dostarczonego przedmiotu zamówienia, gwarancji/reklamacji, ewentualnego ubezpieczenia (w tym m.in.: ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia), a także ewentualnego zapewnienia dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. * Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w SIWZ. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przedszkolak poznaje świat" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WO na lata 2014-2020
Dodano: 2021-05-04 - Zakup sprzętu multimedialnego dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020 dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej
Dodano: 2020-05-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Projektu „ Przedszkolak poznaje świat”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-02-14 - Zakup wyposażenia prezentacyjno-komunikacyjnego do Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej (WCSM) Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2019-09-05 - Zakup wyposażenia prezentacyjno-komunikacyjnego do Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej (WCSM) Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2019-07-25 - Zakup wyposażenia multimedialnego wraz z instalacją w celu utworzenia sali audiowizualnej w budynku Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2019-01-17 - Zakup wyposażenia multimedialnego wraz z instalacją w celu utworzenia sali audiowizualnej w budynku Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-12-17 - Zakup, dostawa i montaż tablicy interaktywnej oraz projektora krótkoogniskowego w ramach projektu Senior +
Dodano: 2018-11-15 - Zakup sprzętu multimedialnego i akcesoriów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-09-21 - Zakup pomocy dydaktycznych składany w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla 3 szkół podstawowych
Dodano: 2018-09-13