Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
- Data zamieszczenia: 2018-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
REGON: 011320130 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrnych i Administracji
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA oprogramowania firmy Oracle - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA oprogramowania firmy Oracle. Wsparcie techniczne obejmuje następujące produkty: 1) Oracle Database Enterprise Edition – Processor Perpetual (8 licencji; numer niewyłącznej ibezterminowej licencji OPL-300106-9078-DO), 2) Oracle Internet Application Server Enterprise Edition – Processor Perpetual (2 licencje; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-300106-9078-DO), 3) Oracle Database Enterprise Edition – Named User Plus Perpetual (25 users; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-300414-14577-JH),4) Oracle Database Enterprise Edition – Named User Plus Perpetual (25 users; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-221214-JW008-PD), 5) Oracle Database Enterprise Edition – Named User Plus Perpetual (50 users; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-221214-JW008-PD 6) Oracle Internet Application Server Enterprise Edition – Named User Plus Perpetual (20 users; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-300414-14577-JH), 7) Oracle Internet Application Server Enterprise Edition – Named User Plus Perpetual (20 users; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-221214-JW008-PD), 8) Oracle Internet Application Server Enterprise Edition - Named User Plus Perpetual (40 users; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-221214-JW008-PD), 9) Oracle Internet Developer Suit – Named User Plus Perpetual (1 user; numer niewyłącznej i bezterminowej licencji OPL-300414-14577-JH). W ramach świadczonego wsparcia technicznego Zamawiający ma prawo do: 1) aktualizacji oprogramowania: Oracle Database Enterprise Edition, Oracle Internet Application Server Enterprise Edition, Internet Developer Suite, w tym aktualizacji wyżej wymienionych programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym, 2) nowych, jak i starszych wersji oprogramowania, 3) skryptów rozszerzających, 4) ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych za pośrednictwem serwisu http://edelivery.oracle.com/, 5) całodobowej obsługi zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia [pomoc techniczna w zakresie obsługi zgłoszeń prowadzona będzie w formie elektronicznej poprzez My Oracle Support lub telefonicznej: w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w języku angielskim], 6) elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez serwis My Oracle Support http://metalink.oracle.com, 7) odpowiedzi na zadawane pytania użytkowników dotyczące wydajności, funkcjonalności lub działania oprogramowania, 8) pomocy telefonicznej w użytkowaniu oprogramowania, 9) pomocy w diagnozowaniu problemów związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, 10) pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, 11) wsparcie w zakresie obsługi zgłoszeń w kwestiach poza technicznych (w tym weryfikacji posiadanych przez Zamawiającego licencji, czasu obowiązywania wsparcia technicznego), 12) nośników, na których zapisane będą najnowsze, udoskonalone, rozpowszechniane wersje oprogramowania, o którym mowa w pkt 1,w terminie do 30 dni liczonych od daty wysłania takiego zapotrzebowania w formie pisemnej lub przez My Oracle Suport. Czas reakcji serwisu na wysłane zgłoszenie wynosi maksymalnie 1 (jedną) godzinę, w przypadku: 1) uszkodzenia danych, 2) niedostępności udokumentowanej funkcji kluczowej, 3) zawieszenia się oprogramowania, powodującego niedopuszczalne lub nieprzewidywalne opóźnienia w udostępnianiu zasobów lub w reakcji oprogramowania, 4) awarii oprogramowania, powtarzającej się po próbie ponownego jego uruchomienia. Zamawiający ma prawo do: 1) W przypadku aktualizacji posiadanej przez Zamawiającego wersji oprogramowania firmy Oracle lub dostarczenia nowej wersji w czasie trwania Umowy, Zamawiający otrzymuje od Wykonawcy niewyłączne prawo do korzystania z aktualizowanego oprogramowania firmy Oracle lub nowej wersji oraz skryptów rozszerzających zgodnie z ich charakterem i przeznaczeniem bez ograniczeń czasowych na następujących polach eksploatacji: a) trwałe lub czasowe zwielokrotnienie oprogramowania w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, w tym zwielokrotnianie oprogramowania firmy Oracle dokonywane podczas wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania lub przechowywania oprogramowania firmy Oracle, w tym także utrwalanie i zwielokrotnianie oprogramowania firmy Oracle, nowych wersji oprogramowania oraz skryptów rozszerzających dowolną techniką w tym techniką zapisu magnetycznego lub techniką cyfrową, taką jak zapis na płycie CD, DVD, Blu-ray, urządzeniu z pamięcią flash lub jakimkolwiek innym nośniku pamięci, b) instalowanie i deinstalowanie oprogramowania firmy Oracle w tym aktualizacji oprogramowania, nowych wersji oprogramowania oraz skryptów rozszerzających do pamięci serwerów, komputerów, c) sporządzanie kopii zapasowej (kopii bezpieczeństwa) w tym nośników instalacyjnych oprogramowania firmy Oracle i nośników z zainstalowanym oprogramowaniem firmy Oracle. 2) Prawo do korzystania, o którym mowa w pkt. 1, umożliwia Zamawiającemu korzystanie z oprogramowania firmy Oracle zgodnie z jego przeznaczeniem i dostępną funkcjonalnością, na komputerach Zamawiającego, w liczbie określonej posiadanymi licencjami. 3) W przypadku aktualizacji przez Zamawiającego wersji oprogramowania firmy Oracle w czasie obowiązywania umowy, Zamawiający otrzymuje od Wykonawcy niewyłączne prawo do korzystania z dokumentacji, bez ograniczeń czasowych, na następujących polach eksploatacji: a) trwałe lub czasowe zwielokrotnianie dokumentacji oprogramowania firmy Oracle w całości lub w części dla potrzeb wewnętrznych Zamawiającego związanych z korzystaniem z oprogramowania firmy Oracle, w tym utrwalanie i zwielokrotnianie dokumentacji oprogramowania firmy Oracle dowolną techniką, w tym techniką zapisu magnetycznego lub techniką cyfrową, taką jak zapis na płycie CD, DVD, Blu-ray, urządzeniu z pamięcią flash lub jakimkolwiek innym nośniku pamięci, b) przechowywanie, wyświetlanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego na odległość (drogą elektroniczną) oraz wizyt kontrolnych w miejscu zainstalowania systemu zajętości miejsc PARK EYES na terenie parkingu wielopoziom. (...)
Dodano: 2024-07-01 - Zapewnienie ciągłości działania Systemu Centralna Baza Danych Osób Pozbawionych Wolności, obejmujące usługę wsparcia eksploatacji Systemu CBDOPW
Dodano: 2024-06-27 - Zakup wsparcia do posiadanego systemu CyberArk oraz odnowienie subskrypcji
Dodano: 2024-06-26 - ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-06-03 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-05-15 - Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07