Przetargi.pl
Zakup wsparcia oprogramowania JIRA oraz upgrade posiadanych licencji łącznie z rozbudową platformy JIRA o dodatkowe licencje

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70
    00175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wsparcia oprogramowania JIRA oraz upgrade posiadanych licencji łącznie z rozbudową platformy JIRA o dodatkowe licencje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup usługi wsparcia do dnia 11.09.2018 r., z zachowaniem ciągłości, dla Oprogramowania: a) JIRA Software Server 500 users renewal 11 Sept 2018; b) JIRA Timesheet Reports and Gadgets for JIRA 500 Users renewal 11 Sept 2018; c) JIRA BigPicture 500 users renewal 11 Sept 2018; d) JIRA BigTemplate 500 users renewal 11 Sept 2018; 2) Zakup upgrade: a) wraz z powiększeniem ilości licencji Oprogramowania JIRA Service Desk Server 250 agents upgrade (from 15 agents); b) licencji Oprogramowania Confluence Server 250 users upgrade (from 100 users); 3) Zakup usługi wsparcia - od dnia podpisania umowy do dnia 11.09.2018 r. dla Oprogramowania: a) JIRA Service Desk Server 250 agents 11 Sept 2018 b) Confluence Server 250 users 11 Sept 2018. 4) Zapewnienie przez Wykonawcę 1200 osobogodzin konsultacji w czasie trwania Umowy, w zakresie problemów dotyczących Oprogramowania, Aktualizacji oraz bieżących projektów Zamawiającego wykorzystujących oprogramowanie Producenta. Konsultacje będą obejmowały analizy, audyty oraz rekomendację dot. Oprogramowania jak również wszelkiego rodzaju prace związane z Oprogramowaniem tj. konfiguracja, rekonfiguracja oraz pomoc przy pracach technicznych przeprowadzanych przez Zamawiającego. Konsultacje będą świadczone w języku polskim. 5) Wykonawca zapewni również konsultacje udzielane pod adresem Zamawiającego tj. ARiMR, Warszawa 02-822, przy ul. Poleczki 33, z zastrzeżeniem, że takie konsultacje będą trwać min. 2 godziny oraz że Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych konsultacjach w biurze Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni. Czasu związanego z dojazdem Wykonawcy do biura Zamawiającego nie wlicza się w limit 1200 osobogodzin, o którym mowa w ppkt. 4). 6) Zapewnienie przez Wykonawcę, w czasie trwania Umowy, dostępu elektronicznego do informacji na temat posiadanych przez Producenta Aktualizacji, produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, bazy danych problemów technicznych rejestrowanych przez pracowników działu Asysty Technicznej. 7) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia konsultacyjne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00, telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej. 8) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w ppkt 7), w związku z tym, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Ww. osoba powinna być zatrudniona w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie dostarczenia Certyfikatu i ogólnych warunków Producenta, o którym mowa w § 6 ust. 1 wzoru Umowy, oraz w terminie 5 Dni Roboczych pierwszego miesiąca danego kwartału kalendarzowego przez cały okres realizacji usług, składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8) oraz podania wykonywanych przez nią czynności. 10) Wykonawca zobowiązany jest przez okres obowiązywania Umowy przechowywać dokumentację zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8), wymaganą obowiązującymi przepisami prawa i umożliwić przedstawicielowi Zamawiającego lub wskazanemu przez niego podmiotowi przeprowadzanie audytu zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8), w związku z realizacją Umowy. Informacja o audycie w powyższym zakresie zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej na 2 Dni Robocze przed terminem rozpoczęcia przeprowadzenia audytu. Z wykonania audytu Zamawiający sporządzi na piśmie protokół. Koszty przeprowadzenia audytów ponosi Zamawiający. Każda z osób mająca dostęp do dokumentacji zatrudnienia prowadzonej przez Wykonawcę zobowiązana będzie do zachowania poufności zgodnie z § 12 wzoru Umowy. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach