Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ogłasza przetarg
- Adres: 19200 Grajewo, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 272 36 13 , fax. 86 272 36 13
- Data zamieszczenia: 2018-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
ul. Konstytucji 3 Maja 34
19200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 86 272 36 13, fax. 86 272 36 13
REGON: 45066682200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku”, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 tj. zwanym Formularzem cenowym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – dalej zwanej „ SIWZ”. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia tj. Załącznik nr 2 na 6 ofert częściowych zwanych Pakietami od 1-6. 3. Wykonawca może złożyć ofertę do wszystkich części zamówienia/Pakietów . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy, 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy, 3. Zaparafowany Projekt Umowy, 4. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopii Pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku do terapii nerkozastępczej
Dodano: 2024-04-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego i Anestezjologii
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka.
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa implantów kręgosłupowych
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-06-07 - „Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych - uzupełnienie”
Dodano: 2023-04-19 - Dzierżawa 12 aparatów do hemodializy wraz z asortymentem jednorazowego użytku na potrzeby Stacji Dializ SP ZOZ w Łapach.
Dodano: 2023-03-28