Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ogłasza przetarg
- Adres: 19200 Grajewo, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 272 36 13 , fax. 86 272 36 13
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
ul. Konstytucji 3 Maja 34
19200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 86 272 36 13, fax. 86 272 36 13
REGON: 45066682200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą aspiracyjno-próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi oraz drobnych materiałów laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą aspiracyjno-próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi oraz drobnych materiałów laboratoryjnych, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 tj. zwanym Formularzem cenowym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia tj. Załącznik nr 2 na 2 oferty częściowe zwane Pakietami od 1-2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa Aparatu do Znieczulania Ogólnego dla SP ZOZ w Siemiatyczach”
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
Dodano: 2022-11-18 - Cobas B 123 sensor cartridge
Dodano: 2021-07-16 - Sprzęt medyczny
Dodano: 2021-06-09 - Podkładki i udogodnienia przeciwodleżynowe
Dodano: 2021-06-09 - Sprzęt i środki do dezynfekcji
Dodano: 2021-06-09 - Zakup i dostawa produktów niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w związku z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
Dodano: 2021-06-07 - Zakup i dostawa produktów niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w związku z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
Dodano: 2021-06-01 - Zakup i dostawę produktów niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w związku z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Liderzy kooperacji” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna.
Dodano: 2021-03-08