Przetargi.pl
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułow żywnoścowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.

Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, Lwowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 269 66 95 , fax. 32 269 66 95
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
    Lwowska 2
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 32 269 66 95, fax. 32 269 66 95
    REGON: 36809324900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułow żywnoścowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 (wzór umowy), a także w załączniku nr 1 Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowym ( Opis Przedmiotu Zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp , Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (Platforma Zakupowa) informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach