Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi ogłasza przetarg
- Adres: 41250 Czeladź, ul. 35-lecia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 265 30 04, 265 30 05 , fax. 0-32 265 30 04
- Data zamieszczenia: 2017-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi
ul. 35-lecia 8
41250 Czeladź, woj. śląskie
tel. 0-32 265 30 04, 265 30 05, fax. 0-32 265 30 04
REGON: 27150762500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3.3. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (art. 22a ust. 2) 6.1.4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a). Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust 2) b). podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.1 (Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu) oraz 6.1.2 (Oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 6.1.1 oraz 6.1.2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 – I/2024
Dodano: 2024-07-23 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-18 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-06-25 - Zakup i dostawę poczęstunku dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
Dodano: 2024-06-17 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21