Przetargi.pl
Zakup wraz z montażem zaplecza szatniowo-kontenerowego w Podrzewiu

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612919075
  • Data zamieszczenia: 2023-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    Sportowa 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48612919075
    REGON: 631258365
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z montażem zaplecza szatniowo-kontenerowego w Podrzewiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Zakup wraz z montażem zaplecza szatniowo-kontenerowego w Podrzewiu” w ramach budowy zaplecza sanitarno-szatniowego przy boisku piłkarskim. Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach szóstej edycji Programu „Szatnia na Medal”. Teren objęty zakresem zdania zlokalizowany jest na dz. nr 233/4 (część), położonej w miejscowości Podrzewie (obręb Podrzewie). Zadanie inwestycyjne polega na posadowieniu gotowych pawilonów kontenerowych, dostarczonych i ustawianych na przygotowanych fundamentach. Będą to obiekty o konstrukcji stalowej i przegrodach z płyt warstwowych. Przewiduje się dostarczenie kontenerów typowych, o ścianach i podłogach zmywalnych, wymaganej wentylacji oraz w pełni wyposażonych w infrastrukturę i przyrządy sanitarne. W ramach zadania przewidziano do wykonania m.in.:1) demontaż istniejącej zabudowy kontenerowej i wywiezienie istniejących kontenerów na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km;2) wykonanie z betonu stóp fundamentowych;3) posadowienie obiektu kontenerowego mieszczącego 2 szatnie, każda z umywalką, a także pokojem trenera, magazynkiem i WC ogólnodostępnym; obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;4) wykonanie uzbrojenia terenu poprzez wykorzystanie istniejącego złącza kablowego, przeniesionego do nowego obiektu; ścieki odprowadzane będą rurami PVC do studzienki przyłączeniowej na terenie działki; woda doprowadzona zostanie z sieci istniejącym przyłączem, dostosowanym do nowego układu kontenerów;5) wykonanie ogrodzenia i dojścia do boiska;6) wykonanie utwardzenia z kostki betonowej oraz 2 miejsc postojowych;7) wykonanie tablicy informacyjnej, w tym opracowanie graficzne, wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej, po wcześniejszym uzgodnieniu wzoru z Zamawiającym; tablica informacyjna musi być wykonana i zamontowana, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz postanowieniami Regulaminu naboru wniosków na dofinansowanie zadań z zakresu infrastruktury sportowej, realizowanych przez wielkopolskie jednostki samorządu terytorialnego w 2023 roku w ramach 6. edycji Programu „Szatnia na Medal” (załącznik do uchwały Nr 5892 /2022 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 1 grudnia 2022 r.).2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, który jest podstawą złożenia oferty określony jest w: Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacji przetargowej, na którą składają się Projekt budowlany, Przedmiar Robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zwany dalej „STWiOR”); Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;- które winny być łącznie rozpatrywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100).2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Duszniki nr 56907200020000012720000007, z adnotacją na poleceniu przelewu:„WADIUM,Znak sprawy: RRG.271.12.2023,Zakup wraz z montażem zaplecza szatniowo-kontenerowego w Podrzewiu”Uwaga !Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczycielado zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonychw art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia,o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana;6) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe;7) gwarancja/poręcznie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;8) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodniez prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego;9) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IX. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:1. W postępowaniu o zamówienie publiczne może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okolicznościach,o których mowa w rozdziale VIII SWZ, tj.:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,co najmniej dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowielub remoncie budynku o funkcji społecznej, wypoczynkowej lub kulturalnej / lub obiektu kontenerowego wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (wartość roboty budowlanej nie podlega sumowaniu – tzn. dwie odrębne roboty budowlaneo wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto);Uwaga !Definicja „budowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „budowę” rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2023r. poz. 682 ze zm.).Definicja „przebudowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji, zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.).Definicja „remontu” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „remont” rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego,a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Definicja „uprawnień budowlanych” – bez ograniczeń – na potrzeby niniejszej SWZ przez „uprawnienia budowlane” – bez ograniczeń rozumie się uprawnienia budowalne wydane zgodnie z ustawą z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika budowy odpowiednio we właściwej specjalności wymaganej przez Zamawiającego przy realizacji niniejszego zamówienia.Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 334 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach