Przetargi.pl
Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania

"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAROCINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Kasztanowa 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 747 36 80 , fax. 62 747 90 33
  • Data zamieszczenia: 2023-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAROCINIE
    ul. Kasztanowa 18
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 747 36 80, fax. 62 747 90 33
    REGON: 251580945
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk-jarocin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest:1) Dostawa, montaż, zaprogramowanie oraz uruchomienie 15 sztuk parkomatów do obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Jarocinie, w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy.2) Dostawa 15 sztuk dodatkowych, wymiennych kaset do parkomatów.3) Dostawa 15 sztuk żetonów testowych do parkomatów.4) Dostawa 3 drukarek mobilnych do kontroli wraz z niezbędnym oprogramowaniem do kontroli oraz oprogramowania do administracji biura SPP.5) Dostawa licencji na oprogramowanie systemu do kontroli i administracji biura SPP.6) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego (3 pracowników biura, 3 kontrolerów) w zakresie bieżącej eksploatacji i obsługi urządzeń oraz oprogramowania.7) Nadanie uprawnień przeszkolonym pracownikom Zamawiającego do wykonywania samodzielnych napraw dostarczonych parkomatów, wraz z potwierdzeniem, że czynności te nie będą naruszały udzielonych przez Wykonawcę warunków gwarancji i rękojmi.8) Przeszkolenie służb technicznych Zamawiającego (2 osób) w zakresie bieżących czynności serwisowych parkomatów.9) Wykonanie 15 podstaw fundamentowych pod dostarczone parkomaty w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.10) Demontaż 14 sztuk parkomatów zamontowanych w SPP Jarocin, wraz z usunięciem ich podstaw fundamentowych, odtworzeniem nawierzchni oraz przetransportowanie ich do magazynu Zamawiającego.11) Zapewnienie i uzupełnianie zapasu podzespołów i części zamiennych w magazynie Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania gwarancji, umożliwiające Zamawiającemu utrzymanie dostarczonych parkomatów w ciągłej sprawności technicznej.12) Zapewnienie przez okres 10 lat od daty dostawy parkomatów dostępu do części zamiennych.13) Zapewnienie, w okresie gwarancji, bezpłatnego dostępu dla minimum 3 stanowisk komputerowych do Systemu Monitorującego oraz Systemu Akceptacji Kart Płatniczych, wraz z kartami SIM do parkomatów z możliwością przedłużenia po okresie gwarancyjnym.14) Zapewnienie integralności dostarczonych drukarek mobilnych do kontroli z posiadanymi przez Zamawiającego smartfonami z oprogramowaniem Android.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).Jednocześnie nadmienia się że część obszaru inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego miasta Jarocin przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu.2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w opisie przedmiotu zamówienia.2.1. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane.2.2. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.2.3. Ilekroć SWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazane przez Zamawiającego. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania gwarantujące parametry nie gorsze, niż określono w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Akceptacja materiałów równoważnych ze strony Zamawiającego następować będzie w formie pisemnej na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzających ich równoważność.2.4. UWAGA: W odniesieniu do każdej powołanej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej. Tym samym każdy zapisany w SWZ zwrot odnoszący się do normy, normatywu, aprobaty, materiału, patentu lub znaku towarowego należy odczytywać z uwagą towarzyszącą „lub równoważny” z uwzględnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów określających parametry równoważności.3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:38730000-1 parkometry51214000-5 usługi instalowania parkometrów 51610000-1 usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji72320000-4 usługi bazy danych4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.5. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 350,00 ZŁ (słownie: siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 48 1090 1131 0000 0001 0086 4734 z dopiskiem WADIUM – „Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Jarocinie, ul. Kasztanowa 18, 63-200 Jarocin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Wykonawcy:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:- co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem minimum 12 sztuk parkomatów zapewniających możliwość wnoszenia opłaty z wykorzystaniem bilonu, kart płatniczych oraz systemu BLIK wraz z systemem zarządzania;- co najmniej 1 zamówienia w zakresie dostawy urządzeń do kontroli wnoszonych opłat z systemem do kontroli i oprogramowania do administracji biura SPP.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 10 do SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach