Przetargi.pl
Zakup wraz z montażem słupków prowadzących oraz znaków kilometrażowych i hektometrowych na drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Owocowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7289848 , fax. 0-95 7289848
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
    ul. Owocowa 2 2
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7289848, fax. 0-95 7289848
    REGON: 00609282000021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z montażem słupków prowadzących oraz znaków kilometrażowych i hektometrowych na drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z montażem słupków prowadzących oraz znaków kilometrażowych i hektometrowych na drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. Zamówienie obejmuje: Zakup i montaż wzdłuż dróg następujących urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: 1. urządzeń optycznego prowadzenia ruchu: a) słupków prowadzących U-1a - 798 szt. 2. urządzeń do oznaczania pasa drogowego: a) znaków kilometrowych U-7 - 798 szt. b) znaków hektometrowych U-8 - 798 szt. c) znaków U-1f ( naklejka foliowa) - 79 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III Instrukcji dla Wykonawców - Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284600
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie dostawy słupków prowadzących oraz znaków kilometrowych i hektometrowych o wartości min. 36.000,00 zł brutto Zamawiający dopuszcza sumowanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat celem uzyskania wymaganej wartości kwotowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zadania, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek personelu może być spełniony łącznie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 36.000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej tj. przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 36.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. opinia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (aprobata techniczna) o przydatności słupków prowadzących, znaków kilometrowych i hektometrowych do stosowania w inżynierii komunikacyjnej Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 2) Wykaz wykonanych dostaw, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (zał. nr 2) przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie dostawy słupków prowadzących oraz znaków kilometrowych i hektometrowych o wartości min. 36.000,00 zł brutto Zamawiający dopuszcza sumowanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat celem uzyskania wymaganej wartości kwotowej. Wypełnić druk Doświadczenie zawodowe W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3) Wypełnić druk Wykaz personelu z podaniem osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania personelu może być spełniony łącznie 4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 5) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 36.000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej tj. przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 36.000,00 zł Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 6) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. opinia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (aprobata techniczna) o przydatności słupków prowadzących, znaków kilometrowych i hektometrowych do stosowania w inżynierii komunikacyjnej Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1), Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 8) Formularz oferty (Rozdział II) wypełnić druk Formularz oferty - ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, 9) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 4), 10) Zobowiązanie do współpracy - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 5), 11) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV) wypełnić formularz cenowy/kosztorys ofertowy - kosztorys ofertowy należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty, Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach