Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Krótka 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7580356 , fax. 095 7580356
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach
ul. Krótka 7 7
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 095 7580356, fax. 095 7580356
REGON: 21046727300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ciągu pieszego droga powiatowa nr 1300F w m. Kolonia Nowy Lubusz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat.III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km m3 -138.54 2.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 - 692.70 3.Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV m - 677.00 4.Ława pod krawężniki betonowe z oporem m3 - 23.28 5.Krawężniki betonowe wysające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej m -151.00 6.Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 20x30 cm na podsypce piaskowej m - 237.00 7.Obrzeża betonowe o wymiarach 25x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m - 289.00 8.Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm m2 - 692.70 9.Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm m2 - 371.50 10.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej m2 - 321.20 11.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej m2 - 371.50 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451122007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają art. 22 ust 1 , art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym wykazanie co najmniej jednej roboty wykonanej, złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły przy wykonywaniu zamówienia (Potencjał Kadrowy) stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca ( Potencjał Techniczny) stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną