Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 261 658 666, , fax. 261 658 425
- Data zamieszczenia: 2017-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109
51-147 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 261 658 666, , fax. 261 658 425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.awl.edu.pl//
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM ELEKTRONICZNYCH DEPOZYTORÓW KLUCZY W BUDYNKACH AWL - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) zakup, dostawa i montaż depozytorów kluczy (w tym wykonanie instalacji elektrycznej, zasilającej oraz LAN) w ilości 4 szt., b) zaprojektowanie, zakup, dostawa i montaż systemu klucza „Master Key” 500 szt., c) dostawa i montaż skrytek depozytowych na dokumenty – 100 szt., d) przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia dla10 osób w zakresie użytkowania depozytorów kluczy, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, f) prowadzenie serwisu gwarancyjnego w miejscu zamontowania przez okres 24 miesięcy, 24 godziny na dobę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421721-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. 2. Koncepcję nadzoru opracowaną przez Wykonawcę. Koncepcja nadzoru nad poprawnością działania systemu powinna określać następujące grupy zagadnień: a) sposób komunikowania się z Zamawiającym, b) sposób zgłaszania i usuwania awarii systemu, c) terminy reakcji i terminy usunięcia awarii systemu, d) musi być zgodna ze sposobem komunikacji podanym w druku oferty 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 2. Wykonawca składa powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną