Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-612 Wrocław, Al. I. J. Paderewskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 473 554 , fax. 71 347 34 48
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Al. I. J. Paderewskiego 35
51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 473 554, fax. 71 347 34 48
REGON: 32786000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż, uruchomienie i integracja depozytorów kluczy na terenie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu dostawy, montażu, uruchomienia i integracji depozytorów kluczy na terenie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, która jest realizowana w ramach projektu: „Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu” WND-POWR.03.05.00-00-Z115/17 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Przedmiot Zamówienia obejmuje: a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej (DPR) i Dostarczenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania, b) Wykonanie przyłącza elektrycznego i sygnałowego dla każdego miejsca montażu depozytora zgodnie z wytycznymi, c) Montaż, podłączenie, konfiguracja, uruchomienie i wdrożenie całej infrastruktur sprzętowej zgodnie z DPR, d) Instalacje i konfiguracje Oprogramowania na przygotowanym przez Zamawiającego środowisku wirtualnym, e) Integrację z systemami zewnętrznym, f) Przeprowadzenie testów g) Przeprowadzenie instruktaży stanowiskowych w zakresie merytorycznym niezbędnym do instalacji, konfiguracji i użytkowania przedmiotu zamówienia, h) Wykonanie i dostarczenie Dokumentacji Powykonawczej i Dokumentacji Użytkowej , i) Świadczenie serwisu Gwarancji jakości Wykonawcy w trakcie całego okresu gwarancji, j) Opracowania Systemu Zgłaszania i Przyjmowania Uwag oraz Wad - System Zgłoszeń. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 2 do SIWZ- w nim podana m.in. wielkość, zakres, ilość dostaw). 3. Wartość przedmiotu zamówienia poniżej 221 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421721-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale IX. SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę złożoną w wyznaczonym terminie składają się: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ/umowy, 2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 4) Wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) zgodnie z zapisem pkt. 16 Rozdziału XI. 5)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów . 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IV. pkt. 3 ppkt. a) 12) SIWZ, Zamawiający żąda: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo brak u przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załacznik nr 7); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (patrz poniższy pkt. 3). 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną