Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
ul. Artwińskiego 3
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
REGON: 12632330000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki. Pakiet nr 2: Projektor podwieszany i ekran projekcyjny. Pakiet nr 3: Niszczarka do dokumentów i telefony bezprzewodowe. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.02.00-00-0133/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: Pakiet nr 1: 920,00 zł. Pakiet nr 2: 70,00 zł. Pakiet nr 3: 150,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta. 2. Formularz asortymentowo - cenowy oferty - wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zestawienie warunków i parametrów wymaganych – Załącznik nr 6 / Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu na który składa ofertę/. 4. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznik nr 2a do SIWZ. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7. Oryginał gwarancji jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna. 8. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie, w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: -wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. -określenie zakresu pełnomocnictwa, -podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 9. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków
Dodano: 2024-03-12 - „Dostawa zestawów komputerowych, drukarek i niezbędnego osprzętu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze„
Dodano: 2023-09-26 - Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania w ramach realizacji projektu: "Cyfrowy Powiat".
Dodano: 2023-09-26 - „Cyfrowa Gmina” – zakup sprzętu i oprogramowania
Dodano: 2023-09-10 - „Zwiększenie bezpieczeństwa Cyfrowego Urzędu gminy Mniów poprzez doposażenie w sprzęt komputerowy i oprogramowanie w ramach realizacji programu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-08-21 - „Cyfrowa Gmina” – zakup sprzętu i oprogramowania
Dodano: 2023-08-04 - "Cyfrowa Gmina" zakup sprzętu i oprogramowania
Dodano: 2023-07-23 - „Zakup sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniami do projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Łagów”
Dodano: 2023-06-29 - Zakup sprzętu komputerowego z usługami informatycznymi w zakresie jego wdrożenia oraz szkolenie pracowników
Dodano: 2023-04-21 - Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-04-17